۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۶:۲۶

مهدیخانی:

پیکر مطهر دو شهید گمنام در شهر زنجان تشییع و تدفین می شود

پیکر مطهر دو شهید گمنام در شهر زنجان تشییع و تدفین می شود

زنجان - خبرگزاری مهر: مدیرکل حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان گفت: پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس اواخر هفته جاری در شهر زنجان تشییع و تدفین می شود.

علی مهدیخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: این دو شهید گمنام 19 و 25 ساله هستند که در  " تک عراق به جزایر مجنون در تیرماه سال 1367 به درج رفیع شهادت نائل شده اند و امروز بعد از 26 سال پیکر پام و مطهر این شهیدان عالیقدر اواخر  هفته جاری در زنجان تشییع و به خاکسپاری می شود.

وی ادامه داد: پیکر پاک و مطهر این دو شهید  روز چهارشنبه دوم مهر ماه امسال وارد شهر زنجان شده و مراسم مشایعت خودرویی شهدا از عوارضی و کمربندی شمالی به سمت مزار شهدای پایین و استقبال از این شهدای هشت سال جنگ تحمیلی در همین مزار انجام می شود.

مهدیخانی افزود: مراسم شب وداع نیز در مسجد شهدا همزمان با سالروز شهادت امام محمد تقی( ع) با همکاری هیات ثارالله بعداز نماز مغرب و عشا با حضور گسترده و پرشور مردم شهید پرور و خانواده معظم شهدا برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان افزود: همچنین ساعت هفت صبح روز پنج شنبه با حضور چشمگیر مردم ولایتمدار زنجان مراسم زیارت عاشورا در تیپ 16 زرهی در محضر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس برگزار می شود.

مهدیخانی افزود: آئین تشیع و تدفین  پیکر این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس ساعت 9 صبح  از ابتدای خیابان شهید مطهری فرودگاه  به سمت کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) واقع در سه راه امجدیه تشییع و همزمان با سالروز شهادت نهمین امام شیعیان عالم در خاک زنجان برای همیشه آرام خواهند گرفت.

کد خبر 2373317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha