۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۱۴

مسئول رسانه ای فدراسیون کشتی آمریکا:

عامل اصلی شکست جردن باروز مصدومیت بود/ این شکست دردناک بود

عامل اصلی شکست جردن باروز مصدومیت بود/ این شکست دردناک بود

یکی از حساس ترین کشتی های رقابتهای جهانی 2014 ازبکستان، جدال جردن باروز امریکایی با دنیس سارگوش روس در نیمه نهایی وزن 74 کیلوگرم بود که این مصاف جنجالی و دیدنی در نهایت به سود مدعی روس به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، گری ابوت مسئول اطلاع رسانی فدراسیون کشتی آمریکا با تازگی در تازه ترین واکنش کادر فنی این تیم به باخت جردن باروز افسانه ای گفت: مصدومیت عامل اصلی شکست این قهرمان در رقابتهای جهانی ازبکستان بود و باروز نتوانست بدلیل مصدومیت در مصاف با سارگوش روس، توانمندی های خود را به نمایش بگذارد.

به گفته گری ابوت، باروز که از مصدومیتی قدیمی رنج می برده در کشتی مقابل حریف گینه بیسائو مصدومیتش جدی شد و در نهایت همین مصدومیت باعث شد او در کشتی مقابل دنیس سارگوش بازنده باشد. این شکست برای باروز بسیار دردناک بود و وی به زودی انتقام این شکست را از سارگوش خواهد گرفت.

وی در پایان در مورد کسب چندین مدال طلا و در نهایت قهرمانی روس ها در رقابتهای جهانی اظهار داشت: پنج قهرمان طلایی روس عملکرد خوبی داشتند، اما عبدالرشید سعداله یف کشتی گیر وزن 86 کیلوگرم روسها مرا واقعا تحت تأثیر قرار داد. او یک کشتی گیر فوق العاده است که عملکردش قابل تحسین بود.

کد خبر 2373430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha