۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۶:۰۲

سرمربی تيم ملی بوچيا:

برای کسب مدال به اینچئون می‌رویم

برای کسب مدال به اینچئون می‌رویم

سرمربی تيم ملی بوچيا وضعيت ملی پوشان اين رشته را خوب توصیف کرد و از آمادگی بالای بازيكنان برای حضور در بازی‎های آسيايی اينچئون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از کمیته پارالمپیک، سهيلا خانی در خصوص اين مرحله از اردوی تيم ملی بوچيا كه از 24 شهريورماه آغاز شده و عصر فرداخاتمه می يابد، گفت: اين پنجمين مرحله اردوی آمادگی تيم ملی است. بچه ها روند خوبي دارند و  انشاالله با اين روند می‎توانيم موفق به كسب مدال در بازی‎های آسيايی اينچئون شویم.

سرمربي تيم ملی بوچيا ادامه داد: سه خانم و يك آقا نفرات تيم ملی بوچيا را تشكيل می‎دهند. بعد از پايان اين مرحله از اردو يك اردوی متصل به اعزام خواهيم داشت كه 13 مهرماه آغاز خواهد شد.

خانی افزود: بازيكنان با تمرينات بدنسازی و تمرينات آمادگی كه انجام دادند وضعيت خوبی دارند و اميد زيادی به كسب مدال داريم.

سرمربی تيم بوچيا درباره حريفان آسيايی گفت: ما شناخت كافی از رقبا نداريم اما رقيب‎های اصلی ما كره و ژاپن به حساب می آيند. شايد اين تيم ها از نظر تجهيزات از ما جلوتر باشند ولی بچه های ما از نظر فكر بازي عملكرد بهتری دارند و با همين فكر هم موفق خواهند شد.

وی با اشاره به اينكه آخرين رقابت بين المللی بوچيا مسابقات آسيايی مالزی بوده است، بيان كرد: در مالزی يك مدال نقره و يك برنز به دست آورديم. در اين مسابقات رقيب‌ها را نمی‌شناسيم ولی انشاالله با تلاشی كه تيم انجام می‎دهد حتما مدال خواهيم گرفت.

کد خبر 2373800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha