۳۰ شهریور ۱۳۹۳، ۸:۲۸

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

ابراز خوشحالی از شکسته شدن رکورد ملی ایران/ پاداش 300 دلاری به چاووشی

ابراز خوشحالی از شکسته شدن رکورد ملی ایران/ پاداش 300 دلاری به چاووشی

رئیس فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو از شکسته شدن رکورد شنای ایران در 100 متر کرال پشت ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، با آغاز روز دوم بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون امروز جمال چاوشی‌فر شناگر ایران در دور مقدماتی رشته صدمتر کرال پشت و در گروه دوم این رشته در میان 7 شرکت کننده با کسب زمان 58،23 ضمن شکستن رکورد ملی ایران در مکان ششم قرار گرفت.

محسن رضوانی، رئیس فدراسیون شنا در این مورد گفت: از شکسته شدن رکورد ملی ایران در صد متر کرال پشت خوشحالم. در واقع خوشحالم که چاوشی‌فر رکورد ملی ایران را ارتقا بخشید.

وی ادامه داد: تلاش ما بر این است که تمام شناگرانمان در بازی‌های آسیایی رکورد ملی را ارتقا بخشیده و بتوانیم با برنامه‌ریزی بلند مدت در آینده به سکوی بازی‌های آسیایی برسیم.

رئیس فدراسیون شنا همچنین گفت: غالبا اولین مسابقه در هر رویدادی حساسیت و استرس خاص خودش را دارد و این موضوع کمی روی کار کاپیتان تیم ملی شنا تأثیرگذار بود.

بر اساس این گزارش، محسن رضوانی بلافاصله بعد از ثبت رکورد چاووشی‌فر به او ۳۰۰ دلار پاداش داد.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

 

کد خبر 2374008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha