۳۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۳۵

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

پیکان نتایج گذشته را جبران می‌کند/ بحث تغییر کادرفنی اصلا مطرح نبود

پیکان نتایج گذشته را جبران می‌کند/ بحث تغییر کادرفنی اصلا مطرح نبود

سرپرست تیم فوتبال پیکان با اشاره به اینکه امروز پیکان به آرامش نسبی رسیده است، گفت: بسیار امیدواریم تا قبل از پایان نیم فصل نخست لیگ، نتایج از دست رفته را جبران کرده و به جایگاه خوبی دست یابیم.

رضا رهقی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد نتایج کسب شده از سوی تیم فوتبال پیکان در هفته‌های نخست لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: هرچند تیم عملکرد خوبی دارد اما از نتایج بدست آمده نمی‌توان کاملا راضی بود. البته بسیار امیدواریم تا قبل از پایان نیم فصل نخست لیگ، نتایج از دست رفته را جبران کرده و به جایگاه خوبی دست یابیم.

وی با اشاره به حمایت خوب مدیران باشگاه از تیم فوتبال پیکان، در مورد بحث تغییرات کادرفنی در این تیم افزود: بحث تغییرات در کادرفنی اصلا مطرح نبوده است. منصور ابراهیم‌زاده و اعضای کادرفنی کارشان را قدرت ادامه می‌دهند و قطعا با رفع مشکلات موجود می‌توانیم به نتایج مدنظرمان دست یابیم.

سرپرست تیم فوتبال پیکان در خصوص این مشکلات اظهار کرد: در بازی با ذوب‌آهن، 2-3 مرتبه ضربات بازیکنان‌مان به تیر خورد اما در نهایت بازی را یک بر صفر به حریف واگذار کردیم. در بازی با ملوان هم تیم برتر میدان بودیم و یک بار هم به تیر دروازه این تیم زدیم اما در نهایت در دقیقه 90 گل برتری را به ثمر رساندیم تا 2 امتیاز خانگی را با بدشانسی از دست ندهیم.

وی در مورد آمار ضعیف گلزنی پیکان هم اینگونه اظهار نظر کرد: متاسفانه بازیکنان تیم در به ثمر رساندن فرصت‌های خود موفق ظاهر نمی‌شوند که باید این مشکل هرچه زودتر برطرف شود.

رهقی در مورد اینکه آیا پیکان بازیکن که کارت معافیتش باطل شده باشد، دارد؟، خاطرنشان کرد: تنها بازیکنی که مشکل داشت، سعید حلافی بود که پس از پایان مسابقات فصل گذشته، قراردادش را تمدید نکردیم.

وی در مورد بحث جدایی محمد نصرتی از این تیم هم خاطرنشان کرد: این صحبتها شایعه است زیرا نصرتی تا پایان فصل با باشگاه پیکان قرارداد دارد.

سرپرست تیم فوتبال پیکان در پایان گفت: متاسفانه در هفته‌هایی که تیم شرایط خوبی نداشت و به پیروزی نرسیده بود، اینگونه شایعات در اطراف تیم وجود داشت اما امروز پیکان به آرامش رسیده و به فکر موفقیت در بازی‌های آینده است.

کد خبر 2374099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha