۳۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۰۲

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

رزمگر: بازی سبکی برابر هنگ کنگ داشتیم/ حاشیه‌ها را در تهران جا گذاشتیم

رزمگر: بازی سبکی برابر هنگ کنگ داشتیم/ حاشیه‌ها را در تهران جا گذاشتیم

مربی تیم ملی هندبال ایران بعد از پیروزی برابر هنگ کنگ در بازی‌های آسیایی تاکید کرد: تیم ملی در این مسابقه کار سختی نداشت و بازی سبکی را برگزار کردیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، عزت‌الله رزمگر پس از پیروزی تیم ملی هندبال ایران مقابل هنگ‌کنگ بیان کرد: بازی سبکی داشتیم و با تمرینات خوب خود توانستیم حریف را شکست دهیم. ما در این مسابقه نمی‌خواستیم اختلاف گل زیاد شود. در نیمه نخست تیم ما 7 گل دریافت کرد ولی در نیمه دوم 3 گل خوردیم.

وی درمورد بازی روز دوشنبه برابر کویت گفت: ما در دیدار فردا هم باید پیروز شویم. باید عنوان کنم که مقابل کویت هم با همین ترکیب و روش بازی خواهیم کرد. ما نیم نگاهی به دور بعدی مسابقات داریم. البته توان صعود به مراحل بالاتر را هم داریم. کره‌جنوبی میزبان مسابقات است و بازی با این تیم نسبت به دوره قبل متفاوت است.

مربی تیم ملی هندبال ایران در بخش دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد: ما برای هر بازی یک برنامه خاص داریم. تمام حاشیه‌ها را در تهران گذاشته‌ایم و به کره آمده‌ایم. تیم ایران همین تیمی است که در زمین بود. البته لژیونرهای ما کمی خسته بودند و امروز کم بازی کردند. از فردا آنها بیشتر بازی می‌کنند تا هماهنگ شوند.

کد خبر 2374103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha