۳۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۱۹

سخنگوی فدراسیون کشتی خبر داد:

پرداخت حق "سفره" کشتی گیران ملی پوش جهانی و آسیایی

پرداخت حق "سفره" کشتی گیران ملی پوش جهانی و آسیایی

فدراسیون کشتی از ابتدای ماه آینده مبلغ حق سفره ملی پوشان تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی اعزامی به رقابتهای جهانی و بازی‌های آسیایی را پرداخت می‌کند.

علیرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: فدراسیون کشتی طبق مصوبه پرداخت حق سفره به کشتی گیران ملی پوش همزمان با آغاز مهرماه مبالغ مصوب و مورد نظر را به حساب ملی پوشان واریز خواهد کرد.

وی تصریح کرد: طبق این مصوبه به هر کدام از ملی پوشان آزاد و فرنگی کار که هم در رقابتهای جهانی ازبکستان و هم در بازیهای آسیایی کره جنوبی در ترکیب تیم ملی بودند، ماهیانه مبلغ 3 میلیون تومان و به آن دسته از کشتی گیرانی که تنها در یکی از این دو میدان، دوبنده تیم ملی را بر تن داشتند ماهیانه مبلغ 2 میلیون تومان پرداخت می شود.

به گفته سخنگوی فدراسیون کشتی این پرداخت حق سفره به کشتی گیران ملی پوش تنها شامل آن دسته از افرادی می شود که در رقابتهای انتخابی تیم ملی حضور داشتند و فرایند انتخابی تیم ملی را طی کرده اند.

بنا بر این گزارش، پرداخت این مبالغ در طول یکسال انجام می شود و فاصله زمانی آن، از رقابتهای جهانی امسال در ازبکستان تا رقابتهای جهانی سال آینده خواهد بود.

کد خبر 2374231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha