۲ مهر ۱۳۹۳، ۹:۵۶

محمدعلی نجفی در گفتگو با مهر:

«اشک زاینده‌رود» عاشقانه‌‌ای است که در اصفهان شکل می‌گیرد

«اشک زاینده‌رود» عاشقانه‌‌ای است که در اصفهان شکل می‌گیرد

محمد علی نجفی درخواست پروانه ساخت فیلم جدیدش با نام «اشک زاینده رود» را به سازمان سینمایی ارائه کرده و با دریافت مجوز، این فیلم را در اصفهان جلوی دوربین می‌برد.

محمدعلی نجفی کارگردان قدیمی سینمای ایران پس از گذشت 9 سال دوری از عرصه فیلمسازی می‌خواهد به تازگی فیلمی را با عنوان «اشک زاینده رود» جلوی دوربین ببرد که درباره آخرین وضعیت این پروژه سینمایی به خبرنگار مهر گفت: چندی پیش نگارش فیلمنامه به پایان رسید و من به تازگی درخواست پروانه ساخت این فیلم را به سازمان سینمایی ارائه دادم و منتظر جواب آن ها هستم.

وی ادامه داد: اگر همه چیز به خوبی پیش برود و پروانه ساخت فیلم صادر شود، پاییز امسال و همزمان با فرا رسیدن ماه آبان، فیلم را کلید خواهم زد.

کارگردان با سابقه سینمای ایران یادآورشد: تمامی لوکیشین های «اشک زاینده رود» در شهر اصفهان خواهد بود و این فیلم یک داستان عاشقانه را در گذر زمان روایت می‌کند.

محمد علی نجفی از سال ۱۳۸۴ تا کنون فیلمی را نساخته است و «زاگرس» آخرین فیلم او در سینمای ایران بود. او کارگردانی فیلم‌های «عشق طاهر»، «جنگ اطهر»، «لیله‌القدر»، «گزارش یک قتل»، «پرستار شب»، «افسانه شهر لاجوردی»، «زمین آسمانی» و... را در کارنامه سینمایی خود دارد.
 
 

کد خبر 2374309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha