۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۹:۳۱

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی – اینچئون؛

وضعیت امید نوروزی همچنان در ابهام است/ تصمیمات شخصی شد!

وضعیت امید نوروزی همچنان در ابهام است/ تصمیمات شخصی شد!

در حالیکه کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان به تازگی خبر حضور امید نوروزی در بازیهای آسیایی را تایید کرده و این فرنگی کار عنوان دار، دوبنده وزن 66 کیلوگرم را بر تن خواهد کرد، اخبار متناقض دیگری از گوشه و کنار این اردوی این تیم به گوش می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، امید نوروزی بعد زا بازگشت از رقابتهای جهانی ازبکستان بارها اعلام کرد به دلیل مصدومیت، شرایط حضور در بازیهای آسیایی را ندارد و مشخص نیست او در این بازیها به میدان برود یا خیر. از سویی دیگر اعضای کادر فنی نیز این احتمال را دادند که نوروزی شاید جای خود را به فرد دیگری در ترکیب تیم اعزامی بدهد.

به هر حال روز گذشته کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی رسما حضور نوروزی را تایید و اعلام کرد این مرد طلایی المپیک، دوبنده وزن 66 کیلوگرم تیم ایران در بازیهای آسیایی را بر تن خواهد کرد و به رغم مصدومیت به میدان می رود، اما به تازگی اخبار مبهم و متناقضی از اردوی فرنگی کاران به گوش می رسد.

گفته می شود اعزام امید نوروزی به بازیهای آسیایی اینچئون حتمی است، اما به میدان رفتن یا نرفتن وی مشروط به آخرین آمادگی نوروزی و تمایل خودش برای حضور در این مسابقات است. بدین ترتیب، ریش و قیچی به دست خود نوروزی سپرده شده تا پس از اعزام به کره جنوبی، تمایلی برای حضور در میدان دارد یا خیر؟

تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان طی روزهای اخیر یک تغییر دیگر را نیز داشت که طی آن هادی علیزاده پورنیا به دلیل مصدومیت جای خود را به پیام بویری داد.

کد خبر 2374474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha