۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۰

ملاقلی‌پور به مهر خبر داد:

«قندون جهیزیه» تماشاگر عام و خاص دارد/ روزهای پایانی فیلمبرداری

«قندون جهیزیه» تماشاگر عام و خاص دارد/ روزهای پایانی فیلمبرداری

علی ملاقلی‌پور که این روزها مشغول ساخت فیلم «قندون جهیزیه» است، پیش‌بینی می‌کند فیلمش هم مخاطب خاص داشته باشد هم عام.

علی ملاقلی‌پور که پیش از این سینما را با دستیاری پدرش رسول ملاقلی پور آغاز و در ادامه فعالیت های خود دستیاری سایر کارگردان ها را نیز انجام داده و در فیلم «سیزده» ساخته هومن سیدی به عنوان بازیگر حضور داشته و نخستین تجربه کارگردانی در عرصه سینما را با فیلم «قندون جهیزیه» پشت سر می‌گذارد، درباره روند پیشرفت اولین فیلم بلند سینمایی‌اش به خبرنگار مهر گفت: «قندون جهیزیه» درباره اجاره نشینی و آپارتمان نشینی در تهران است و بیش از نیمی از فیلمبرداری انجام شده است.

وی در ادامه افزود: داستان در تعریف جدیدی که از عالم همسایگی ارائه می دهد، روابط انسان امروز را در قالب طنز بیان می کند و تاکنون بازیگرانی چون صابر ابر، نگار جواهریان، مصطفی ساسانی، وحید نقی، حسن عباسی جلوی دوربین رفته اند. همچنین اکبر عبدی، افسانه چهره آزاد و کریم اکبری مبارکه از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

ملاقلی‌پور در توضیح بیشتر سوژه فیلم «قندون جهیزیه» عنوان کرد: ساکنان آپارتمانی که داستان در آن می‌گذرد از اقشار مختلف جامعه هستند و شغل‌های مختلفی چون بنگاه‌داری، خانه داری و ... دارند. من سعی دارم فیلم را به گونه‌ای بسازم که هم تماشاگر عام و هم خاص داشته باشد.

این کارگردان جوان سینما با اشاره به این که نیم‌نگاهی به گیشه و فروش فیلم دارد، گفت: معتقدم در عرصه فیلمسازی باید نیم‌نگاهی به مخاطب و البته گیشه سینما داشت تا هم گردش مالی در عرصه سینما برقرار باشد، هم مخاطب راضی شود و هم فلیمساز حرف خود رابیان کرده باشد.

ملاقلی‌پور در پایان خبر داد: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده تا بیست روز دیگر فیلمبرداری این فیلم سینمایی به پایان می رسد و مهدی سعدی تدوین را همزمان با فیلمبرداری انجام می دهد. قصد دارم این فیلم را برای نمایش در جشنواره فیلم فجر آماده کنم.

کد خبر 2374561

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha