۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۵:۳۷

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

داوری: توکلی تا همین جا هم کار بزرگی انجام داده است/ توقع این نتایج را داشتیم

داوری: توکلی تا همین جا هم کار بزرگی انجام داده است/ توقع این نتایج را داشتیم

رئیس فدراسیون دوومیدانی با اعلام رضایت از عملکرد سپیده توکلی در سه مرحله بازی‎های آسیایی اینچئون در رشته دو و میدانی گفت: امیدواریم توکلی در ادامه نیز عملکرد خوبی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، افشین داوری با اشاره به عملکرد نماینده زن ایران در رشته دوومیدانی بازی های آسیایی اینچئون اظهار کرد: سپيده توكلى تا اينجا كار بزرگى انجام داده است و توانسته علاوه بر جابه جايى ركوردهاى خودش، امتياز خوبى هم به دست بياورد.
 
وی افزود: وی ننيجه زحمات خود و مربيانش را پس داده و اميدواريم در ادامه هم شرايط خوبى داشته باشد. توکلی امروز بسيار آماده نشان داد و با تداوم روند حركتش مى تواند فردا نیز نتايج خوبى کسب کند. رضا قاسمى هم كار بزرگى انجام داد و نمایندگان مرد براى اولين بار در١٠٠ متر راهى فينال شدند. ما پيش ازمسابقات هم توقع داشتيم كه ورزشكاران سرعتمان به فينال برسند چون رقابت در سرعت و كسب مدال در اين ماده بسيار سخت است و اميدوارم در فينال ركورد بهترى به دست بياورد.
 
هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.
کد خبر 2374570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha