۳۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۷:۲۲

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

پیمان فخری: اطمینان دارم در بخش تیمی سابر مدال کسب می‌کنیم

پیمان فخری: اطمینان دارم در بخش تیمی سابر مدال کسب می‌کنیم

سرمربی تیم ملی شمشیربازی ایران در اسلحه سابر ابراز اطمینان کرد در بخش تیمی بازی‌های آسیایی ایران صاحب مدال شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، پیمان فخری با اشاره به نتایج امروز دو ورزشکار ایران در اسلحه سابر گفت: به نظرم عابدینی خوب کار کرد. مسابقه با قهرمان المپیک آن هم در خاک حریف قرعه سختی بود. البته این کره‌ای در دور اول ضعیف کار کرد و به قزاق باخت ولی بعد از قرعه کشی به عابدینی برخورد کرد. بهرحال جو سالن و داوری هم به سود بازیکن کره‌ای بود و این مدال را از دست دادیم.

وی افزود: علی پاکدامن انتظارات ما را برآورده نکرد. ما همه کار کردیم و چیزی کم نگذاشته بودیم برای همین باید در انفرادی مدال کسب می‌کردیم. مدال گرفتن در این اسلحه در آسیا بسیار سخت است. با این حال باید بگویم که به طور حتم در تیمی مدال خواهیم گرفت.

فخری تاکید کرد: عابدینی و پاکدامن پنجم و ششم شدند و برای همین قرعه خوبی خواهیم داشت. خوشبختانه در یک قدمی مدال شکست خوردیم و مثل برخی رشته‌ها نبودیم که خیلی زود حذف شویم.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

کد خبر 2374665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha