۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۵:۵۰

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

نخستین مدال کاروان ایران رنگ طلا به خود نگرفت

نخستین مدال کاروان ایران رنگ طلا به خود نگرفت

در حالی که با حتمی شدن مدال نقره تیم بانوان ایران در بخش تفنگ بادی 10 متر نخستین مدال کاروان ایران به دست آمده بود مسئولان برگزاری مسابقات به ناگاه اعلام کردند که نماینده چین در نگهداری اسلحه مرتکب خطا شده تا مدال طلا به ایران برسد اما بعد از چالش طولانی بین چینی‌ها و داوران رای برگردانده شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، رقابتهای تیراندازی بانوان بازی‌های آسیایی صبح امروز در بخش تیمی تفنگ بادی 10 متر ادامه پیدا کرد که طی آن تیم بانوان کشورمان توانست نخستین مدال کاروان کشورمان را به نام خود ثبت کند. در این ماده نجمه خدمتی با ثبت امتیاز 417.2 چهارم شد. پس از او نرجس امام قلی‌نژاد با 416.3 در رده هفتم قرار گرفت و الهه احمدی هم با امتیاز 412.3 نوزدهم شد. تا مدال نقره تیم ایران حتمی شود.

اما بعد از آن داوران متوجه شدند ورزشکار چینی در نگهداری اسلحه مرتکب خطا شده و به همین خاطر این ورزشکار از جدول انفرادی خارج شد تا ایران به صدر جدول برود و رنگ مدال کشورمان طلایی شود. چینی‌ها که این مسئله را نمی‌پذیرفتند اعتراض زیادی کردند و سرانجام با نفوذی که داشتند رای را برگرداندند تا رنگ مدال ایران طلایی نشود.

کد خبر 2374831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha