۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۴۶

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

سه‌کناری: به قدرت تیم ملی هندبال ایران ایمان دارم 

سه‌کناری: به قدرت تیم ملی هندبال ایران ایمان دارم 

بازیکن تیم ملی هندبال ایران گفت: به قدرت تیم خودمان ایمان دارم و معتقدم که در بین 4 تیم برتر قرار خواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، در دو دیدار تیم ملی هندبال ایران با اندونزی و کویت امید سه‌کناری ستاره ایران بود، او در روز اول عملکرد بسیار خوبی داشت و در روز دوم برابر کویت نیز بیشترین گل را برای ایران به ثمر رساند. این بازیکن پرگل‌ترین بازیکن هندبال ایران 13 اقدام داشت که از آن تعداد توانست 10 گل را برای کشورمان به ثمر برساند. پس از او کاظمی 6 گل به ثمر رساند و شاهو نصرتی نیز 5 گل را به نام خود کرد.

امید سه‌کناری درباره پیروزی برابر کویت گفت: کویت حریف سرسختی بود و خیلی‌ها تصور می‌کردند که برابر این تیم به مشکل خواهیم خورد اما من می‌دانستم که توانایی پیروزی برابر آنها را داریم.

وی اضافه کرد: می‌دانستم که راحت هم به آن خواهیم رسید که خدارا شکر این اتفاق هم افتاد. من به قدرت تیم خودمان ایمان دارم و معتقدم که در بین 4 تیم برتر قرار خواهیم گرفت.

بازیکن تیم ملی هندبال ایران همچنین گفت: برای همین هم تمام تلاش مان را خواهیم کرد و با تمام توان در مرحله بعدی، به جنگ حریفان می‌رویم.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

کد خبر 2375025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha