گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

کاظم‌پور: خوش رنگ‌ترین مدال تیر و کمان را می‌خواهم

کاظم‌پور: خوش رنگ‌ترین مدال تیر و کمان را می‌خواهم

نماینده ایران در بخش کامپوند گفت: در بازی‌های آسیایی با توجه به سطح بالای آن و رقابت نزدیکی که وجود دارد به دنبال خوش رنگ ترین مدال هستیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، امیر کاظم‌پور پس از قرار گرفتن در رده سوم دور مقدماتی رشته تیر و کمان در بخش کامپوند، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: بازی‌ها را خوب شروع کردیم و امیدوارم در بخش حذفی هم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

وی در خصوص اختلاف اندک بین تیم‌ها یادآور شد: در رشته تیر و کمان همینگونه است و تیم‌ها اختلاف چندانی ندارند. خدا را شکر می‌کنم توانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم و در دور مقدماتی در رده دوم قرار بگیریم. قشنگی این رشته به همین است که اختلاف امتیازات به هم نزدیک است.

نماینده ایران در بخش کامپوند تصریح کرد: ما برای کسب یک امتیاز از جان مایه می‌گذاریم و تلاش زیادی انجام می‌دهیم. مهم این است که بتوانیم شرایط خود را حفظ کنیم و در طول رقابت تمرکز خود را از دست ندهیم. این رشته هم جذاب و هم سخت است.

کاظم‌پور در خصوص رنگ مدالش گفت: نمی‌دانم چه مدالی کسب خواهم کرد؛ اما تمام تلاش خود را می‌کنم تا خوش‌رنگ‌ترین مدال را کسب کنم. از مسئولان فدراسیون هم تشکر می‌کنم که امکانات خوبی را در اختیار ما قرار دادند.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

 

کد خبر 2375633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha