۱ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

 6 امتیاز ناطقی بازگردانده شد

 6 امتیاز ناطقی بازگردانده شد

مسئولان کاروان دوچرخه سواری ایران در اعتراض به تصمیم داوران برگزار کننده دور مقدماتی مسابقات دوچرخه سواری بازی های آسیایی اینچئون در رشته اومنیوم، موفق شدند شش امتیاز دیگر به جمع امتیازات حسین ناطقی نماینده این رشته اضافه کنند اما کمیته داوران با برگزاری مجدد رقابت موافقت نکرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، در حاشیه مسابقات دوچرخه سواری بازیهای آسیایی در ماده اومنیوم ، مسئولان کاروان دوچرخه سواری ایران در اعتراض به تصمیم داوران برگزار کننده دور مقدماتی مسابقات ، موفق شدند شش امتیاز دیگر به جمع امتیازات حسین ناطقی اضافه کنند اما کمیته داوران با برگزاری مجدد رقابت موافقت نکرد.

روز گذشته مسابقات مقدماتی ماده اومنیوم دوچرخه سواری برگزار شد و حسین ناطقی دوچرخه سوار کشورمان موفق شد در جمع هشت دوچرخه سوار راه یافته به مرحله نهایی حضور یابد. بر اساس قانون این ماده ، دوچرخه سوارانی که در هر دور از رقابت از دیگر دوچرخه سواران عقب بمانند حذف شده محسوب می شوند و امتیازی برای آن ها در نظر گرفته نمی شود. داوران دور مقدماتی روز گذشته حسین ناطقی را دوچرخه سوار عقب مانده از دیگر دوچرخه سواران اعلام کردند و این در حالی بود که بر اساس فیلم ضبط شده توسط مربیان ایرانی ، این دوچرخه سوار با فاصله بسیار کمی از دوچرخه سواران قزاقستان و هنگ کنگ پیش بوده است.

صبح امروز اعتراض رسمی مربی تیم ملی به کمیته برگزار کننده ارسال و فیلم ضبط شده توسط مربیان ایران نیز در اختیار داوران قرار گرفت و در نهایت با تصمیم مسئولان برگزار کننده ، هر چند این رقابت تکرار نشد اما ضمن اصافه شدن شش امتیاز به ناطقی از هر دو دوچرخه سوار قزاق و هنگ کنگ شش امتیاز کسر شد.

ناطقی تا لحظاتی دیگر ، در رقابت نهایی با دیگر رقیبان خود حاضر می شود.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.
 

کد خبر 2375875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha