۱ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۴۹

صبح امروز/

سیزدهمین جشنواره فیلم دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان برگزار شد

سیزدهمین جشنواره فیلم دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان برگزار شد

زاهدان- خبرگزاری مهر: سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت همزمان با سراسر کشور صبح امروز با حضور جمعی از هنرمندان، فیلمسازان و مقامات محلی در زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیزدهمین جشنواره فیلم دفاع مقدس به طور همزمان در سراسر کشور صبح امروز در سینما اشراق زاهدان و همچنین تعداد 10 شهرستان دیگر در سیستان و بلوچستان آغاز شد.

معاون فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم ابراز داشت: تعداد 140 فیلم با موضوع دفاع مقدس از امروز در شهرهای زاهدان، زابل، زهک، خاش، سراوان، ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، کنارک و چابهار برای علاقه مندان به نمایش گذاشته می‌شود.

سعید مهدی زاده بیان داشت: علاقمندان به هنر هفتم و آثار دفاع مقدس از امروز شاهد اکران تعداد 140 فیلم در شهرهای استان به مدت یک هفته خواهند بود.

وی هدف از برگزاری جشنواره فیلم دفاع مقدس را انعکاس واقعیت‌ها و تبیین و نشر ارزش‌ها و همچنین به نمایش گذاشتن ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام در تاریخ 8 سال جنگ و دفاع مقدس عنوان کرد.

وی گفت: جدید ترین فیلم‌های تولید شده در عرصه دفاع مقدس و تولید شده در طی دو سال گذشته در سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت با همکاری سازمان بسیج هنرمندان در سالن‌های نمایش ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه‌های علمیه در طی این هفته برای علاقمندان اکران خواهد شد.

وی افزود: از آنجا که مسئولیت کمیته فرهنگی هفته دفاع مقدس به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی محول شده است لذا در همین راستا برنامه های متنوع و متعددی از جمله برپایی کارگاه های آموزشی و هنری، برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی، تقدیر از یاوران شعر، نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس، غبارروبی گلزار شهدا و مسابقات فرهنگی و ورزشی در قالب کمیته فرهنگی و هنری دفاع مقدس برنامه ریزی شده است.

کد خبر 2376114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha