۲ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۴۴

درخشان مطرح کرد:

بازیکنان سرباز را پایان فصل محروم کنند/ تصمیم اصلی را کریمی می‌گیرد

بازیکنان سرباز را پایان فصل محروم کنند/ تصمیم اصلی را کریمی می‌گیرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار تیمش برابر استقلال صنعتی خوزستان گفت: برای این دیدار آماده هستیم اما می خواهم از مسئولان خواهش می کنم اجازه دهند محرومیت بازیکنان سرباز در پایان لیگ اعمال شود و تیم ها بتوانند از آنها استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید درخشان در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر استقلال صنعتی که بعدازظهر امروز چهارشنبه در سالن کنفرانس سازمان لیگ ضمن بیان این مطلب فرا رسیدن چهلمین روز درگذشت مهدی نفر را تسلیت گفت و در مورد شرایط تیمش قبل از این بازی گفت: هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم و بازیکنان با انگیزه بالایی تمرین کرده اند. با توجه به مشکلاتی که داشتیم امیدواریم فردا روز بسیار خوبی داشته باشیم و هم هواداران خوشحال شوند و هم بتوانیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

وی افزود: مشکلاتی برای تیم ما بوجود آمده است که خواهش می کنم که رسانه ها به ما کمک کنند. الان مشکلاتی برای تیم ما در بحث خدمت سربازی بوجود آمده است. تیم ها برای این بازیکنان هزینه کرده اند. در این مورد فقط مشکل پرسپولیس نیست، بقیه تیم ها هم مشکل دارند. این بازیکنان باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنند و چند ماه دیگر هم این بازیکنان باید برای تیم ملی بازی کنند.

حمید درخشان ادامه داد: خواهش من از آقای باران چشمه این است که اگر می خواهند این بازیکنان را محروم کنند، آخر فصل این تصمیم را اجرایی کنند تا نه به تیم ملی لطمه بخورد و نه به باشگاه ها. این تصمیم را می شود آخر فصل گرفت و امیدواریم مسئولان این کمک را به ما بکنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایطی تیمش برای دیدار روز پنجشنبه برابر استقلال صنعتی گفت: ما تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته ایم و آماده این بازی هستیم. اگر در یک دروازه بان در بازی قبل اشتباهی داشته باشد طبیعتا بازی بعد جایش را به دروازه بان دیگری خواهد داد.

وی در مورد شناختش از استقلال صنعتی نیز گفت: تیمی که برابرش بازی خواهیم کرد را مورد آنالیز قرار داده ایم و از نقاط ضعف و قوت این تیم خبر داریم. امیدوارم بتوانیم در نیم فصل بازیکنان خوبی را در هر سه پست جذب کنیم. بازیکنانی هم که نتوانند با تاکتیک های ما هماهنگ شوند از جمع ما جدا خواهند شد.

درخشان در مورد بازگشت علی کریمی به پرسپولیس نیز گفت: خوشحالیم که کریمی در تمرینات ما حضور دارد. تصمیم گیرنده اصلی در مورد بازگشت به فوتبال علی کریمی است. هواداران خیلی دوست دارند که کریمی به پرسپولیس برگردد اما تصمیم گیرنده علی کریمی است. همه چیز به خود او برمی گردد و ما دست او را باز گذاشته ایم.

کد خبر 2376877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha