۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۳۸

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

پوریا: انتظار ویژه‌ای از اسکندری نداشتیم/ نبود مربی مشکل ساز نشد

پوریا: انتظار ویژه‌ای از اسکندری نداشتیم/ نبود مربی مشکل ساز نشد

رئیس فدراسیون بدمینتون با اشاره به عملکرد نمایندگان کشورمان در بازی‌های آسیایی گفت: از ابتدا هم انتظار ویژه از سروش اسکندری نداشتیم و برای کسب تجربه از وی خواستیم تا در اینچئون رقابت کند اما این بازیکن در مقابل حریف کره‌ای خود خوب کار کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، محمدرضا پوریا با اشاره به شکست اسکندری در مقابل حریفی از کشور میزبان گفت: بازی خیلی سختی بود اما اسکندری بدون استرس تا لحظه آخر به رقابت خود ادامه داد. با توجه به شرایط مسابقات و شناختی که از قدرت حریفان وی داشتیم، انتظار کسب پیروزی از وی نداشتیم و فقط اینچئون را فرصتی برای کسب تجربه اسکندری برای حضور در رویدادهای مهم بعدی می دانستیم.

رئیس فدراسیون بدمینتون با اشاره به پایین بودن میانگین سنی ورزشکاران ایران گفت: اسکندری در حال حاضر ٢٣ سال سن دارد و مطمئن باشید می‌تواند در آینده موفقیت‌های بیشتری به دست بیاورد. این ورزشکار حداقل هشت سال دیگر میتواند در بعد قهرمانی حضور داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به نبود مربی در کنار بدمینتون بازان کشورمان گفت: با توجه به تک نفره بودن ترکیب مردان و زنان ما نبود مربی چندان مشکل ساز نشد. ضمن اینکه آقای کاوه محرابی که از بدمینتون بازان خوب کشورمان است و در خارج از ایران زندگی می‌کند روز گذشته به عنوان همراه، ملی‌پوشان را کوچ کرد.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

کد خبر 2377320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha