۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۰

سالاری:

42 درصد جمعیت روستایی استان بوشهر شبکه گازرسانی دارند

42 درصد جمعیت روستایی استان بوشهر شبکه گازرسانی دارند

بوشهر - خبرگزاری مهر: استاندار بوشهر گفت: 42 درصد جمعیت روستایی استان بوشهر شبکه گازرسانی دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری صبح پنجشنبه در آئین گازرسانی به منطقه بردخون شهرستان دیر اظهار داشت: توسعه نقاط مختلف استان بوشهر در اولویت قرار دارد و تلاش داریم تا با توزیع عادلانه اعتبارات و امکانات، شاهد توسعه متوازن استان در بخش‌های مختلف باشیم.

وی ادامه داد: رفع محرومیت از روستاها و توسعه شهرها و روستاها را در اولویت کاری خود قرار داریم و طرح‌ها و پروژه‌های بسیار مهمی در این راستا در استان بوشهر اجرا می‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه گازرسانی در شهرها و روستاهای استان بوشهر خاطرنشان ساخت: در حال حاضر تعداد 33 شهر استان بوشهر گازدار شده‌اند و 42 درصد جمعیت روستایی در سطح استان بوشهر از گاز برخوردار هستند.

لزوم اجرای شبکه گارسانی در نقاط مختلف استان بوشهر

سالاری در ادامه ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس، اضافه کرد: شهدا و رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس کارهای بسیار بزرگی را انجام دادند و افتخارات بسیار زیادی را برای کشور کسب کردند که لازم است افتخارات و رشادت‌های رزمندگان اسلام برای نسل جوان امروز تبیین شود.

وی با تاکید بر لزوم تلاش همه مسئولان برای خدمت‌رسانی به مردم در مناطق مختلف استان تصریح کرد: باید با تمام توان برای رفع مشکلات مردم تلاش کنیم و از همه ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات به مردم بهره بگیریم.

استاندار بوشهر اضافه کرد: بهره‌مندی مردم در نقاط مختلف استان بوشهر از نعمت گاز طبیعی یکی از اولویت‌های استان است و طرح‌های بسیار مهمی برای توسعه شبکه گازرسانی در سطح استان بوشهر صورت گرفته است.

لازم به ذکر است که در این آئین پروژه گازرسانی به شهر بردخون و شش روستای این بخش به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 2377399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha