۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۹:۴۷

یحیی گل‌محمدی:

جایگاه ذوب‌آهن در شان این تیم نیست/ اولتیماتومی از باشگاه دریافت نکرده‌ام

جایگاه ذوب‌آهن در شان این تیم نیست/ اولتیماتومی از باشگاه دریافت نکرده‌ام

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: جایگاهی که اکنون تیم ذوب آهن در آن قرار دارد به هیچ عنوان در شان این تیم نبوده و همه تلاشمان را می کنیم که تیم را به شرایط و جایگاه مطلوبی برسانیم.

به گزارش خبرنگار مهر از اصفهان، یحیی گل‌محمدی در نشست پیش از بازی تیم های ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران پیرامون بازی فردای این دو تیم اظهار داشت: با توجه به جایگاه تیم ذوب آهن بازی فردا بازی بسیار مهمی برای ما بوده و به سه امتیاز این بازی احتیاج داریم برای اینکه بتوانیم در بازیهای آینده بهتر و با روحیه بالاتر لیگ را ادامه دهیم البته استقلال نیز تیم قدرتمند و با کیفیتی بوده همچنین کادر فنی بسیار خوبی را در اختیار دارد ولی انگیزه بازیکنان ما در بازی فردا بیشتر است و مطمئنا بازی خوبی را از ذوب آهن مشاهده می کنیم.

وی افزود: امیدوار هستم تا دقیقه آخر تمرکز تیمی را بتوانیم حفظ کنیم و به جایگاهی که در شان ذوب آهن بوده بازگردیم البته اتفاقاتی که برای ما در این 9 بازی افتاده است تاثیر بسزایی در جایگاه اکنون ما در جدول لیگ برتر دارد به هر حال امیدوارهستم بتوانیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان درباره دریافت گل در دقایق آخر از تیم مقابل، گفت: بازیهای فوتبال اکنون 90 دقیقه نبوده و 100 دقیقه است و تیم ما باید تمرکز خود را تا آخرین لحظات بازی حفظ کرده و سپس بازی تمام شود ولی بازیکنان تیم ما تمرکز لازم را در دقایق آخر بازی از دست می دهند و این تفکر در تیم ما باید اصلاح شود البته من در این باره تذکرات را به بازیکنان داده ام.

وی پیرامون بازی تاکتیکی تیم خود در بازیهای گذشته تصریح کرد: در بازیهای قبل می توانستیم بسیار بهتر بازی کنیم، بازیکنان تیم ذوب آهن بسیار تحت فشار بوده و زمانی که نباید توپ را از دست بدهند و باید به حفظ توپ بپردازند این کار را انجام نمی دهند و همین عامل سبب متحمل شدن فشار از جانب تیم مقابل بوده ولی دیروز با صحبت هایی توانستم تیم را از لحاظ فنی و روحی به سطح بالاتری بیاورم.

گل‌محمدی درباره جلسه ای که در این هفته با مدیریت باشگاه ذوب آهن داشته، بیان داشت: در جلسه گذشته که با مدیران باشگاه ذوب آهن داشته ام صحبت هایی پیرامون شرایط تیم و مشکلات و آمادگی بیشتر بازیکنان از لحاظ روحی و روانی بوده و هیچ گونه اولتیماتومی برای بازی آینده از جانب باشگاه به من داده نشده است.

وی پیرامون داوری در لیگ امسال خاطرنشان کرد: درباره داوری نمی شود صحبت کرد ولی تیم ما از داوری در لیگ امسال بسیار ضربه دیده و در برنامه نود نیز به دو پنالتی صد در صدی که در بازیهای گذشته برای ذوب آهن گرفته نشده اشاره کرده بودند و امیدوارم مسئولین توجه ویژه به بحث داوری داشته باشند.

کد خبر 2377635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha