۳ مهر ۱۳۹۳، ۲۰:۴۷

ویسی پس از شکست برابر پرسپولیس:

داور با من خصومت شخصی دارد/ می‌خواست پرسپولیس را از بحران خارج کند

داور با من خصومت شخصی دارد/ می‌خواست پرسپولیس را از بحران خارج کند

سرمربی تیم فوتبال استقلال صنعتی پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: داور این دیدار با من خصومت شخصی داشت و برای دومین بار است که باعث شکست تیم ما می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی پس از شکست 2 بر یک امروز پنجشنبه تیمش برابر پرسپولیس ضمن بیان این مطلب به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: من نمی توانم در مورد مسائل فنی این بازی صحبت کنم. اصلا نمی دانم باید چه بگویم. ما هر کاری لازم بود تا به سه امتیاز برسیم انجام دادیم اما داور مسابقه هر کاری خواست کرد.

وی در ادامه انتقاداتش از داور گفت: ایشان با من مشکل و خصومت شخصی دارد. زمانی هم که می خواستم در کلاس های آموزشی شرکت کنم ایشان نامه های من را زیر می گذاشت تا دیگران را به کلاس های آموزشی بفرستد.

ویسی ادامه داد: این داور چون کارمند سازمان تربیت بدنی است طوری قضاوت کرد که پرسپولیس این بازی را ببرد و از بحران خارج شود. به نظرم پنالتی که برای پرسپولیس گرفت پنالتی نبود  در یک صحنه هم سوشا مکانی دو متر بیرون بود که داور باید او را اخراج می کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال صنعتی ادامه داد: این داور در بازی با فولاد هم یک پنالتی ما را نگرفت و عامل شکست ما شد و این برای دومین بار است که این کار را کرد. ما به سازمان لیگ گفته بودیم که ایشان با من مشکل شخصی دارد و او را داور ما نگذارند اما این کار را نکردند.

کد خبر 2377649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha