۳ مهر ۱۳۹۳، ۲۱:۱۳

سوشا مکانی:

روی گل حریف مقصر بودم/ از پرسپولیسی ها عذرخواهی می کنم

روی گل حریف مقصر بودم/ از پرسپولیسی ها عذرخواهی می کنم

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس با عذرخواهی از هواداران این تیم گفت: من مقصر دریافت گل بودم و خوشحالم که بازیکنان توانستند نتیجه را برگردانند.

به گزارش خبرنگار مهر، سوشا مکانی پس از برتری دو بر یک تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر مقابل تیم فوتبال استقلال صعنتی خوزستان گفت: بابت گلی که خوردم از همه بازیکنان و هواداران خونگرم پرسپولیس معذرت می‌خواهم. اشتباه من بود و خدا را شکر توانستیم جبران کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه همه بازیکنان قصد روحیه دادن به وی را دارند تاکید کرد: باز هم می‌گویم در دریافت این گل من مقصر بزرگ بودم و بازیکنان و کادر فنی قصد دارند با حمایت از من روجیه ام را بازگردانند.

مکانی در مورد شایعه حضورش در تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: هرگز چنین بحثی صورت نگرفته و من از وضعیتم در پرسپولیس راضی هستم.حتی اگر به من بازی نرسد باز تمایلی برای ترک این تیم ندارم.

دروزاه‌بان سرخپوشان با تمجید از تماشاگران اظهار کرد: بعد از دریافت آن گل، خوشبختانه حمایت خوبی از روی سکوها صورت گرفت و من توانستم روحیه ام را بازیابی کنم.. قطعا حمایت هواداران سهم بسزایی در این پیروزی داشت و امیدوارم این تشویق ها همچنان ادامه داشته باشد.

مکانی در پایان با بیان این موضوع که دیگر تمایلی به مصاحبه های حاشیه ای ندارد، گفت: اجازه بدهید روی قولم باقی بمانم. دیگر هیچ مصاحبه حاشیه ای از من نخواهید دید و همین جا اعلام می‌کنم اگر در بازی بعد هم جایی در ترکیب اصلی نداشته باشم کوچکترین اعتراضی نخواهم داشت.
 

 

کد خبر 2377652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha