۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۹

مدیران شبکه سه به صحنه خواستگاری «همه چیز آنجاست» رسیدند

مدیران شبکه سه به صحنه خواستگاری «همه چیز آنجاست» رسیدند

روز گذشته پنجشنبه سوم مهر مدیران شبکه سه از پشت صحنه سریال «همه چیز آنجاست» به تهیه‌کنندگی داود هاشمی و کارگردانی شهرام شاه‌حسینی بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این بازدید که در لوکیشنی واقع در محله اختیاریه انجام شد، محمدرضا شریفی مدیر گروه فیلم و سریال، مظهری مدیر اطلاعات برنامه‌ ریزی و حسنی مدیر امور عمومی شبکه سه حضور داشتند و مجید زین‌العابدین مدیر شبکه سه به دلیل موضوعی که پیش آمده بود، از آمدن به پشت صحنه سریال معذور بود.

روز گذشته پنجشنبه سوم مهر ماه، سکانس 26 از قسمت 31 تصویربرداری می‌شد که مربوط به انجام یک خواستگاری بود. در این صحنه محمد عمرانی در نقش محسن، مهرانه مهین ترابی در نقش اکرم، حدیث میرامینی در نقش مهرنوش و حسین مهری در نقش مهران از جمله بازیگرانی بودند که مقابل دوربین رفتند.

امین زندگانی در نقش مهدی و الهام حمیدی در نقش پرستو نیز گرچه بازی نداشتند اما به محل تصویربرداری سریال آمده بودند.

هاشمی تهیه‌کننده سریال در این بازدید اعلام کرد تا به حال 35 درصد از کار ضبط شده است و آنها در مجموع 62 بازیگر دارند که 23 نفر نقش‌های اصلی و دیگران نقش‌های مکمل را ایفا می‌کنند.

صفا آقاجانی نیز بازیگری بود که برای صحبت‌های مقدماتی در راستای پیوستن به پروژه به پشت صحنه سریال آمده بود و شاه‌حسینی اعلام کرد قرار است بازیگران دیگری هم به این سریال اضافه شوند.

سریال «همه چیز آنجاست» در 50 قسمت 40 دقیقه‌اییک ملودرام اجتماعی و محور آن خانواده است. متن این سریال توسط فیروزه قشقایی در حال نگارش است و سید مجید میرمیران و علیرضا افخمی‌ به عنوان مشاوران فیلمنامه و سریال گروه را همراهی می‌کنند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: کارگاه تولیدی خانواده‌ای قدیمی‌ به علت ورود کالاهای خارجی به تعطیلی کشانده می‌شود و مهدی پسر بزرگ خانواده درگیر و دار رفع مشکلات به وجود آمده به بسیاری از رازهای خانواده ...

همچنین برخی دیگر از عوامل «همه چیز آنجاست» عبارتند از مدیر تصویربرداری: محمد ناصری، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، مدیرصدابرداری: مرتضی اصلان زاده، طراح گریم: محسن دارسنج، مدیر تولید: مهدی بدرلو، مدیر تدارکات: سعید عطایی، برنامه ریز: مجید موفق، منشی صحنه: سهیلا کاشفی.

کد خبر 2377714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha