۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۳۹

شفیع زاده:

اطاعت از ولی فقیه بهترین راه حفظ دستاوردهای دفاع مقدس است

اطاعت از ولی فقیه بهترین راه حفظ دستاوردهای دفاع مقدس است

رشت – خبرگزاری مهر: امام موقت رشت گفت: اطاعت از ولی فقیه و ترویج فرهنگ شهادت طلبی بهترین راه حفظ دستاوردهای دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامرضا شفیع زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت افزود: دفاع مقدس سرنوشت ساز و شناسنامه نظام جمهوری اسلامی ایران است و به ملت و نظام اسلامی عزت و شرف بخشید.

وی همچنین با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس ایران به تنهایی در مقابل دنیای استکبار ایستاد، اظهارداشت: این استقامت ناشی از رهبری پیامبر گونه امام خمینی (ره)، پشتوانه شهدا و ایثارگران بود.

خطیب جمعه رشت با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی دشمن هجومی ناجوانمردانه را به ایران آغاز کرد، گفت: اکنون به برکت ایستادگی شهدا، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، ملت ایران الگویی برای همه آزادی خواهان و مظلومان عالم است بطوری که استکبار جهانی در مقابل آزادی خواهان سردرگم شده است.

وی در ادامه به طرح سرشماری عمومی کشاورزی اشاره کرد و با تاکید بر اهمیت داشتن آمار و اطلاعات در برنامه ریزی ها از کشاورزان و فعالان بخش کشاورزی استان خواست با ماموران همکاری و اطلاعات درست ارائه دهند.

شفیع زاده تصریح کرد: اجرای طرح سرشماری عمومی در بخش کشاورزی به عنوان زیربنای رشد اقتصادی، نقش مهمی در توسعه کشور می تواند داشته باشد.

وی افزود: آمارگیری یکی از بهترین فاکتورهایی است که ضمن فراهم آوردن زمینه دسترسی به اطلاعات بخش کشاورزی در سطح کلان کشور می تواند کمک شایانی به برنامه ریزی در این زمینه ایفا کند.

امام جمعه موقت رشت گفت: اجرای طرح سرشماری در راستای رفع نیازهای کشاورزی کشور بسیار موثر است به طوری که با اطلاعات و آمار بسیار ارزشمند به دست آمده از این سرشماری می توان برنامه ریزی صحیحی در بخش های مختلف در حوزه کشاورزی داشت.

وی در ادامه ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه سلام الله علیه افزود: ازدواج جوانان موجب سالم ماندن جامعه می شود بنابراین باید شرایط آسان انجام این مهم برای آنان فراهم شود.

شفیع زاده با بیان این که در دین اسلام تاکید بسیاری بر ازدواج به موقع جوانان شده است، اذعان داشت: تعیین مهریه های مناسب و آسان گرفتن امر ازدواج جوانان سیره بزرگان دین اسلام است.

وی همچنین یادآورشد: ازدواج آسان مورد تاکید دین مبین اسلام، مقام معظم رهبری و گره گشایی بسیاری از مشکلات جوانان است.

کد خبر 2377903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha