گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

طالبیان: به خواست مربیان سوم شدم/ برای روز فینال از حالا آماده‌ام

طالبیان: به خواست مربیان سوم شدم/ برای روز فینال از حالا آماده‌ام

قایقران ایرانی حاضر در رقابتهای کایاک 1000 متر بازی‌های آسیایی اعلام کرد شرایط مسابقه به نحوی بود که به خواست مربیان می‌بایست در گروه خود سوم شود تا به دور نهایی راه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، احمدرضا طالبیان با اشاره به سطح مسابقات امروز کایاک و حضور در جمع نفرات نهایی این دوره از مسابقات، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: شرایط مسابقات به بهترین شکل ممکن است اما با توجه به شکل کار در این رشته و ماه ، بایستی حتما با برنامه ریزی دقیق کار خود را انجام دهیم.

وی اضافه کردک برای نمونه من امروز بر اساس نظر مربیانم می‌بایست در دور مقدماتی عنوان سوم را به دست می‌آوردم تا در روز مسابقات نهایی بتوانم در همان مسیری حاضر باشم که برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

قایقران ایرانی حاضر در رقابتهای کایاک 1000 متر بازی‌های آسیایی افزود: حریفی که امروز در مرحله مقدماتی عنوان نخست را به دست آورد، چندان حریف قدرتمندی برای من محسوب نمی‌شود و با کمی تلاش می‌توانستم وی را بگیرم اما قبل از مسابقه، همه شرایط روز فینال را بررسی کردیم. برای مثال مسیر باد در روز فینال روی تک تک ورزشکاران اثر می‌گذارد و مهم است که در کدام لاین باشیم تا این باد موافق مشکلی برای حرکت در مسیر نداشته باشد.

طالبیان همچنین گفت: سمت پایینی مسیر مسابقات پوشیده از علف و لجن است و این موضوع هم حتی می‌تواند روی حرکت قایق‌ها و شکل پارو زدن تاثیر بگذارد. همه این دلایل باعث شد تا با کسب عنوان سوم، از حالا مسیر روز پایانی خودم را انتخاب کرده باشم. مسیری که در مقابل دیگر مسیرها، برای من بهتر است.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.




 

کد خبر 2378104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha