۵ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۷

نظمی:

برابر سپاهان خوب بازی کردیم/ از نتیجه راضی نیستم

برابر سپاهان خوب بازی کردیم/ از نتیجه راضی نیستم

تبریز – خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با مطلوب ارزیابی کردن عملکرد تیم فوتبال این باشگاه در لیگ برتر، گفت: از نتیجه به دست آمده برابر سپاهان راضی نیستم.

جمشید نظمی صبح شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار تیم های تراکتورسازی و سپاهان اظهار داشت: بازی با تیم سپاهان برای ما اهمیت داشت و باید این بازی را می بردیم، عملکرد تیم برابر سپاهان خوب بود اما از نتیجه به دست آمده راضی نیستم.

وی ادامه داد: تیم ما موقعیت های بهتری داشت و در مجموع تماشاگران بازی زیبایی از سوی هر دو تیم دیدند، اما همانطور که گفتم نتیجه برای ما خوب نبود و باید این بازی را می بردیم.

نظمی در خصوص استقبال خوب هواداران تراکتورسازی از این بازی خانگی عنوان کرد: واقعا از همه هوادارانی که در بازی برابر سپاهان در ورزشگاه حضور داشتند، باید تشکر کنم. آنها جو خوبی در ورزشگاه به راه انداخته بودند و استقبال پر تعداد هواداران تراکتورسازی در واقع یکی از دلایل زیبا شدن این مسابقه فوتبال بود.

وی گفت: خوشحالیم که صدرنشین جدول لیگ هستیم و امیدواریم که نتایج تیم در ادامه مسابقات به شکلی پیش برود که همچنان در بالای جدول بمانیم.

تیم تراکتورسازی شامگاه دیروز جمعه با تساوی برابر سپاهان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور 21 امتیازی شد و با سه امتیاز بیشتر نسبت به تیم های استقلال تهران و فولاد خوزستان در صدر جدول باقی ماند.

کد خبر 2378403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha