۵ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۲۱

سیفی:

80 درصد اعتبارات سفر رئیس جمهور به لرستان در حوزه سدسازی محقق شد

80 درصد اعتبارات سفر رئیس جمهور به لرستان در حوزه سدسازی محقق شد

خرم آباد - خبرگزاری مهر: مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان لرستان از تخصیص 80 درصد اعتبارات سفر رئیس جمهور به لرستان در حوزه سد سازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی امید سیفی پیش از ظهر شنبه در جلسه پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان اظهار داشت: در مجموع 80 درصد از اعتبارات مصوب در این سفر در حوزه سد سازی لرستان اختصاص یافته است.
 
وی با بیان اینکه در این سفر حدود هشت طرح برای حوزه سدسازی استان پیش بینی شده است عنوان کرد: این پروژه ها شامل سد ایوشان، سد مروک، سد حوضیان، سد کمندان و شبکه آبیاری زهکشی سد خان آباد و ... است.
 
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان لرستان ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته این پروژه ها تا پایان سالهای 93 و 94 به مرحله بهره برداری خواهند رسید.
 
سیفی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه های سفر رئیس جمهور به لرستان 56 میلیارد تومان اختصاص یافته است ادامه داد: تا کنون 31 میلیارد تومان از این میزان اعتبار به استان اختصاص یافته است.
 
وی با بیان اینکه از پروژه های یاد شده تاکنون سد ایوشان تکمیل شده است عنوان کرد: همچنین سد مروک نیز تا یک ماه آینده به مرحله بهره برداری خواهد رسید.
 
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان لرستان ادامه داد: همچنین سدهای کمندان و حوضیان نیز سال 93 آبگیری و سال 94 نیز به طور کامل تکمیل خواهند شد.
کد خبر 2378497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha