۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۰

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

سرمربی تیم ملی کبدی: از عملکرد شاگردانم راضی ام

سرمربی تیم ملی کبدی: از عملکرد شاگردانم راضی ام

غلامرضا مازندرانی می گوید ناداوری در بازی های آسیایی اینچئون از همین بازی اول تیم ملی مقابل مالزی دیده شد و اعتراض کادر فنی به قضاوت داوران بی نتیجه بوده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، غلامرضا مازندرانی سرمربی تیم ملی کبدی مردان با اشاره به برد شاگردانش در دیدار اول مقابل کبدی کاران مالزی اظهار کرد: از عملکرد شاگردانم راضی هستم اما ناداوری ها برای ما از همین حالا آغاز شده است.
 
وی افزود: کادر داوری بازیها از هم اکنون ناداوری را آغاز کرده اند تا بی انصافی های فاحش مقابل کره و هند را طبیعی جلوه دهند. متاسفانه امروز داوران خیلی از پهن های ما را نادیده گرفتند و به چند تایم اوت درخواستی ما ترتیب اثر ندادند. هر بار هم به این موضوع اعتراض کردیم پاسخ داوران تنها سکوت بود.
 
مازندرانی با اشاره به تیم کبدی مالزی عنوان کرد: تیم حریف تیم جوان و خوبی بود اما چیزی برای گفتن مقابل ما نداشت. بچه های ما خیلی خوب بازی کردند. آنها در نیمه اول فشاری به تیم حریف وارد نکردند و رفته رفته با شناخت حریف و همگام شدن با فضای بازی بهتر شدند و در نهایت موفق شدند مقابل مالزی به پیروزی برسند.
 
هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.
کد خبر 2379225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha