۷ مهر ۱۳۹۳، ۹:۱۸

در دیدار جام حذفی/

تیم فوتبال پاس همدان حریف خود را گلباران کرد

تیم فوتبال پاس همدان حریف خود را گلباران کرد

همدان - خبرگزاری مهر: تیم فوتبال پاس همدان در مرحله سوم جام حذفی فوتبال کشور با چهار گل بعثت کرمانشاه را شکست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پاس همدان عصر یکشنبه در دومین دیدار خود در جام حذفی و اولین دیدار خانگی خود به مصاف بعثت کرمانشاه رفت و در این بازی که در ورزشگاه قدس برگزار شد در پایان تیم میزبان به پیروزی پر گل 4 بر صفر دست پیدا کرد.

در این دیدار در نیمه اول اسحاق سبحانی، مجتبی محبوب مجاز و علی یونسی موفق شدند با 3 گل تیم فوتبال بعثت را راهی رختکن کنند و در حقیقت این نتیجه آب سردی بود بر پیکره تیم فوتبال بعثت کرمانشاه تا پاسی ها خیال خود را از بابت صعود به مرحله بعد راحت کنند.

برخلاف نیمه اول، تلاش های پاسی ها در نیمه دوم و موقعیت های بسیاری که بازیکنان این تیم از دست دادند تنها موفق شدند یک گل دیگر در دقیقه 89 توسط سانت زیبای محسن حمیدی و ضربه سر تمام کننده آرمین طلایی منش به ثمر برسانند.

در این دیدار بعثت کرمانشاه تسلیم بازی روان و زیبای پاس شده بود و کرمانشاهی ها نتوانستند موقعیت خطرناک جدی را بر روی دروازه پاسی ها ایجاد کنند.

این دیدار اولین بازی رسمی خانگی پاس بود که پاسی ها موفق شدند برد خانگی شیرینی را تقدیم هواداران خود کنند.

تیم فوتبال پاس همدان در اولین دیدار خود در جام حذفی در اصفهان موفق شده بود در ضیافت پنالتی ها از سد ذوب آهن نوین اصفهان عبور کند.

این تیم در مرحله بعدی مسابقات جام حذفی حریف تیم لیگ برتری راه آهن تهران خواهد بود که هنوز قرعه میزبان و یا میهمان بودن دو تیم مشخص نشده است.

کد خبر 2379650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha