گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

دنیامالی: پیش بینی ما باعث شد قایقرانی در مسیر ایده‌آل قرار بگیرد

دنیامالی: پیش بینی ما باعث شد قایقرانی در مسیر ایده‌آل قرار بگیرد

عضو هیات رییسه فدراسیون جهانی قایقرانی گفت: پیش بینی ما از شرایط آب و هوایی باعث شد تا قایقران‌های ایران در بهترین مسیر مسابقات امروز قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، احمد دنیامالی با اشاره به شرایط مسابقات امروز فینال قایقرانی کایاک و کانو ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: به دلیل بارندگی شدید در اینچئون و محل برگزاری مسابقات، رقابتهای فینال با تاخیر یک ساعته برگزار می‌شود. بارش شدید باران همچنین می‌تواند روی عملکرد قایقرانان هم تاثیر داشته باشد که امیدواریم این شرایط برای ایران پیش نیاید.

وی افزود: در روز رقابت های مقدماتی، مربیان و آنالیزورهای ایران با علم به احتمال بارندگی در روز پایانی مسابقات، نوع رتبه بندی در مسابقه مقدماتی را مشخص کردند و ورزشکاران ما هم بر اساس همین برنامه، توانستند رتبه های اول تا چهارم را به دست بیاورند.

عضو هیات رییسه فدراسیون جهانی قایقرانی همچنین تاکید کرد: با کسب این رتبه‌ها، ورزشکاران ما امروز در بهترین مسیرهای حرکتی قرار می‌گیرند.

دنیامالی در پایان گفت: در هر دور مسابقات، مسیری که مشکلات کمتری برای عبور دارد، در اختیار ورزشکاران کشورمان قرار گرفته است البته این به معنای ساده بودن موضوع نیست چرا که هوای بارانی امروز اینچئون کار را برای قایقرانان سخت خواهد کرد.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

کد خبر 2379738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha