۷ مهر ۱۳۹۳، ۹:۰۵

سریال «سیگنال موجود است»

ماجراهای زنی که آن طرف آبی رفتار می‌کند/ دام برای جوانی با سودای خوانندگی

ماجراهای زنی که آن طرف آبی رفتار می‌کند/ دام برای جوانی با سودای خوانندگی

مرضیه صدرایی بازیگر نقش نیلوفر در «سیگنال موجود است‌» با اشاره به ویژگی‌‌های نقش، او را نمونه بارز یک تیپ معرفی کرد که دمدمی‌مزاجی، سطحی‌مآبی و مدگرایی از ویژگی‌‌های او است.

مرضیه صدرایی بازیگر مجموعه تلویزیونی ‌«سیگنال موجود است‌» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره نقش خود توضیح داد: نقشی که من در این سریال بازی کردم نیلوفر نام دارد. او به همراه همسرش مالکیت شبکه‌ای را بر عهده دارد که پرهام جوان داستان با انگیزه خواننده شدن به آن پناه می‌برد. نیلوفر مالک سه دانگ شبکه است و همیشه به مدیریت همسر خود صبور نقد دارد تا این که خود مدیر شبکه می‌شود و همه چیز به هم می‌ریزد.

وی ادامه داد: تصویری که ما از زنان ایرانی به عنوان افرادی که نقش کلیدی و مدیریتی بر خانه و خانواده دارند، درباره این نقش به هم می‌خورد. حتی در بخش‌‌هایی می‌بینیم که او نسبت به همسر خود کاملا بی توجه است و از به زندان افتادنش هم خوشحال می‌شود. نیلوفر شخصیت بی ثابت و ملونی است. دمدمی‌مزاج است و هر لحظه رنگ عوض می‌کند. او به شدت مدگراست و به اصطلاح ‌آن طرف آبی‌ عمل می‌کند.

بازیگر سریال ‌«تهران پلاک 1‌» با اشاره به اینکه این ویژگی‌‌های نقش از لحن و نوع پوشش آن کاملا بر می‌آید، تأکید کرد: در بازی این نقش از لحن خاصی استفاده کرده‌ام. همچنین طراحی لباس آن به گونه‌ای است که مجلل بودن و مدگرا بودنش را نشان می‌دهد. لباس‌‌های این نقش رنگ و لعاب زیادی دارد و پرزرق و برق جلوه می‌کند تا بر ویژگی‌‌هایی که اشاره کردم تاکید داشته باشد.

صدرایی با اشاره به اینکه نیلوفر از قسمت‌‌های ابتدایی به داستان وارد می‌شود، درباره نحوه ورود او به این قصه اصلی یادآور شد: نیلوفر زمانی که پرهام برای خواننده شدن به خارج از کشور سفر می‌کند و با شبکه ای که آنها مدیریت می‌کنند آشنا می‌شود، وارد داستان می‌شود و بعد از آن ماجراهای زیادی در داستان اتفاق می‌افتد.

وی در پایان گفت: در این بخش خانواده پرهام برای پیدا کردنش تلاش می‌کنند و به طور اتفاقی شبکه را پیدا می‌کنند. به نظرم این قسمت از قصه بر همان محوریت خانواده ایرانی و بنیان محکم و استوار آن که برای اعضا اهمیت زیادی قائل است، تاکید دارد.

کد خبر 2379782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha