۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۵

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

کرمی، حجی‌زواره و حاجی‌پور فردا به روی شی هاپ چانگ می‌روند

کرمی، حجی‌زواره و حاجی‌پور فردا به روی شی هاپ چانگ می‌روند

در آغاز رقابتهای تکواندو هفدهمین دوره بازیهای آسیایی روز سه شنبه سه عضو تیم ملی به دیدار رقبای خود می روند. 

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، رقابتهای تکواندو در این دوره از مسابقات از ساعت 03:30 بامداد به وقت تهران در سالن "کانگوا دالمنز" شهر  اینچئون با برگزاری مبارزات اوزان 49- و 53- کیلوگرم زنان و 74- و 87- کیلوگرم آغاز می شود که از تیم ایران مسعود حجي‌زواره، يوسف كرمي و سوسن حاجی‌پور به مصاف رقباي خود می‌روند.
 
مسعود حجي زواره دارنده مدال طلا و نقره قهرماني آسيا، اولين نماينده کشورمان است كه در وزن 74- كيلوگرم، ابتدا با "تام دونگ" از ويتنام مبارزه مي كند و در صورت پيروزي يكي از تكواندوكاران هند، نپال و لبنان حريف او خواهند بود.
 
يوسف كرمي سرگروه تیم ملی كشورمان در فينالي زودهنگام با "جسور بايكازوف" ديدار خواهد كرد. اين تكواندوكار ازبك كه طلا و نقره قهرماني آسيا و مدال برنز گرندپريكس قزاقستان را در كارنامه دارد، يكبار در فينال قهرماني آسيا 2014 و با ناداوري، مقابل كرمي به برتري دست يافته است. يوسف كرمي نماينده وزن 87- كيلوگرم كشورمان، در ادامه و در صورت برتري بايد با نماينده اردن مبارزه كند.
 
سوسن حاجي پور در وزن 53- كيلوگرم، دارنده مدال برنز بازيهاي آسيايي گوانگجو، ابتدا با "فريزا الدانگوروا" از قزاقستان (دارنده مدال نقره و برنز قهرماني آسيا) مبارزه خواهد كرد و در صورت برتري با برنده ديدار "ساريتا" از تايلند (نايب قهرمان جهان و دارنده مدال برنز آسيا) و "نيكولاس چام" از فيليپين (نايب قهرمان آسيا) رو در رو مي شود.
 
براساس برنامه اعلام شده از سوی مسئولین برگزارکننده مسابقات؛ رقابتها از ساعت 9 صبح به وقت محلی (3:30 صبح به وقت ایران) آغاز و مرحله نیمه نهایی ساعت 15:30 (10:30 به وقت ایران) و مرحله فینال بازیها ساعت 18 (12:30 به وقت ایران) پیگیری خواهد شد. مراسم توزیع مدال نیز ساعت 19:30 (14:30 به وقت ایران) انجام می شود.
 
هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

 

کد خبر 2379936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha