عملیات ارتش سوریه علیه تروریسم ادامه دارد/هلاکت تروریستهای سعودی و مصری در حومه دمشق

عملیات ارتش سوریه علیه تروریسم ادامه دارد/هلاکت تروریستهای سعودی و مصری در حومه دمشق

منابع سوری از ادامه پیشروی ارتش سوریه در عین ترما و جوبر و هلاکت شمار دیگری از تروریستهای مزدور از جمله تروریستهای سعودی و مصری خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  خبرگزاری سوریه(سانا)، یک منبع سوری اعلام کرد یگانهایی از ارتش و نیروهای مسلح سوریه، در رشته عملیاتهای خود در غوطه شرقی و مناطقی از حومه دمشق، شماری از تروریستها را به هلاکت رساندند که در بین آنها تروریستهای سعودی، مصری، لیبیایی و فلسطینی به چشم می خورند، در این عملیاتها مقادیری سلاح و مهمات منهدم شد.

این منبع گفت ارتش به پیشروی به سمت عین ترما پس از سیطره بر بخش اعظم محله الدخانیه ادامه می دهد. در مزارع العب و عالیه در منطقه دوما هم شماری از تروریستها به هلاکت رسیدند . در اطراف مسجد علی بن ابیطالب(ع) در منطقه عربین هم دو خودرو حامل سلاح و مهمات به همراه تروریستهایی که سوار آن بودند، منهدم شد.

در عدراالبلد هم، نیروهای ارتش به عملیات خنثی سازی بمبهای کارگذاشته شده از سوی تروریستها با هدف بازگشت امن شهروندانی که تروریستهای مسلح، آنها را از منازلشان رانده بودند، ادامه می دهند.

خبر دیگر اینکه نیروهای ارتش سوریه به عملیات خود در محله المحطه در شهر الزبدانی ادامه دادند که در نتیجه یک مخفیگاه تروریستها منهدم شد و بر اثر آن شماری از تروریستها به هلاکت رسیدند و بسیاری از آنها زخمی شدند.

در حومه درعا، دیرالزور و قنیطره هم، شمار دیگری از تروریستها در عملیات نیروهای ارتش به هلاکت رسیدند و سلاحها و مهمات متعلق به آنها هم منهدم شد.

خبر دیگر اینکه نیروهای ارتش در عملیات خود در حومه ادلب علاوه بر به هلاکت رساندن شماری از تروریستها، چند انبار سلاح و مهمات آنها را منهدم کردند.

در حومه حمص و حلب هم عملیات نیروهای ارتش سوریه به هلاکت شماری از تروریستها منجر شد.

کد خبر 2379996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha