۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

اکبر دودانگه: هنوز کارمان تمام نشده است/ اسماعیل پور جانانه جنگید

اکبر دودانگه: هنوز کارمان تمام نشده است/ اسماعیل پور جانانه جنگید

مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران پس از فینالیست شدن هر چهار نماینده کشورمان در پیکارهای امروز بازیهای آسیایی کره جنوبی گفت: هر چهار آزادکار به خوبی کشتی گرفتند که البته هنوز کار اصلی ما در فینال باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، اکبر دودانگه پس از درخشش آزادکاران ملی پوش کشورمان در رقابتهای امروز و فینالیست شدن تمامی آنان گفت: ملی پوشان ما عالی کارکردند و به رغم مشکلات داوری و نفوذ کره ای ها در بحث قضاوت کشتی ها توانستند با تکیه بر توان و تکنیک خود به فینال برسند. البته کشتی های بی نقص و فکورانه ملی پوشان ما اجازه نداد داوران به سود کره ای ها عمل کنند . به رغم ناداوری های چند روز اخیر توانستیم به نیمی از اهداف خودمان برسیم.

وی کشتی های اسماعیل پور را قابل تقدیر دانست و گفت: این دلاور تیم ملی کشتی آزاد به رغم حضور در رقابتهای جهانی و مصدومیت حاصله از این پیکارها جانانه جنگید. اسماعلی پور با درایت و جنگندگی تا فینال آمد و حتی توانست حریف نامدار قزاق خود را نیز شکست دهد.

دودانگه ادامه داد: امیدوارم هر چهار نماینده کشتی ایران در فینال اوزان خود به خوبی نتیجه بگیرند و تیم ملی کشتی و کاروان ورزشی ایران در بازیهای آسیایی کره جنوبی را صاحب چهار مدال خوشرنگ طلا کنند.

تیم ملی کشتی آزاد ایران که در روز نخست از رقابت‌های کشتی هفدهمین دوره بازیهای آسیایی دو شانس کسب مدال را حذف شده دید، پس از کسب مدال طلای رضا یزدانی، مسابقات روز سوم را توفانی آغاز کرد و هر چهار نماینده کشورمان با پیروزی برابر حریفان خود راهی فینال شدند تا چهار مدال طلا در اوزان 61 ، 74 ، 86 و 125 کیلوگرم کشتی آزاد در انتظار کاروان ورزش ایران باشد.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

کد خبر 2380043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha