۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۵

مهدوی:

غدير خم تداوم حركت امامت و ولايت است

غدير خم تداوم حركت امامت و ولايت است

رشت – خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان رشت عيد غدير خم را تداوم حركت امامت و ولايت دانست و بر ضرورت ترویج اصولی فرهنگ غدیر در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عیسی مهدوی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه برنامه ریزی دهه امامت و ولایت افزود: این دهه فرصتی برای بیان حقیقت غدیر، مسئله امامت، ولایت و ولایت فقیه در جامعه ایجاد می‌ کند.

وی همچنین با بیان اینکه دهه امامت و ولايت فرصت مناسبي براي ايجاد وحدت بين همه مسلمانان است، اظهارداشت: عيد غدير خم تداوم حركت امامت و ولايت است.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اینکه عيد غدير مهمترين حادثه تاريخ اسلام و تشيع است بر ضرورت ترویج و تبیین فرهنگ غدیر در جامعه تاکید کرد.

وي در ادامه با اشاره به تفرقه افكني دشمنان اسلام در بين شيعه و سني تصريح كرد: اين دهه فرصت مناسبي براي ايجاد وحدت بين همه مسلمانان است.

مهدوی با بیان اینکه فرهنگ غدير باید به تمامی آحاد مردم به ویژه نسل جوان جامعه منتقل شود، اذعان داشت: معرفت افزايي باید محور برنامه هاي دهه كرامت و امامت باشد.

وی همچنین با بیان اینکه پیام اصلی غدیر یکپارچگی جامعه است، گفت: اوج نقطه ایمان، اعتقاد به امامت و خلافت بلافصل امام علی‌(ع) است.

فرماندار شهرستان رشت با یادآوری اینکه امامت و ولایت عزت مومنان را به همراه دارد، افزود: فرهنگ غدیر محور وحدت اسلامی است.

وی اظهارداشت: دهه امامت و ولایت فرصت بسیار مطلوبی برای تحقق اهداف غدیر و تجدید میثاق دوباره با رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان های بلند انقلاب اسلامی است. 

مهدوی همچنین با بیان اینکه غدیر فرصتی برای تقویت وحدت و همدلی امت اسلامی است، یادآورشد: مسلمانان جهان باید از این فرصت مهم برای تقویت انسجام اسلامی برای مقابله با دشمنان اسلام استفاده کنند.

وی در ادامه لازمه استمرار فرهنگ غدیر را تبعیت از ولایت فقیه دانست و  اذعان داشت: همه ارزش های انسانی و الهی برگرفته از فرهنگ غدیر است.

کد خبر 2380062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha