۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۷:۳۹

نوروزیان:

سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی یک رویداد تاریخی بود

سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی یک رویداد تاریخی بود

بجنورد - خبرگزاری مهر: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی علاوه بر ویژگی های خاص یک رویداد مهم تاریخی بود.

به گزارش خبرنگارمهر، محمدرحیم نوروزیان ظهر دوشنبه در نشست هماهنگی نکوداشت 19 مهر، سالروز سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی به خراسان شمالی افزود: بزرگداشت این سفر مهم و تاریخی یک ضرورت است و نباید به راحتی از کنار آن گذشت.

وی اظهار داشت: این سفر در شرایط خاص و در زمانی که دشمنان نظام اسلامی به صورت جدی تحریم ها علیه کشور را پیگیری می کردند رخ داد و در خلال این سفر و هماهنگ با تشدید تحریم ها تلاش کردند تا رویدادهای این سفر را با بایکوت خبری همراه کنند.

نوروزیان در ادامه گفت: استقبال بی نظیر مردم استان از معظم له و طرح مسائل مهم و راهبردی از سوی ایشان از جمله مقابله با تحریم ها، تحدید نسل، سبک زندگی اسلامی و تسلیم نشدن در مقابل فشارهای آمریکا و غرب، موجب شد تا سانسورهای خبری در دنیا شکسته شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: رسانه های استانی، محلی و کشوری در این سفر، به رغم تنگناهای موجود تلاش کردند و رویدادهای مهم و بیادماندنی آن را به نحو شایسته و گسدره ای پوشش دادند.

وی اظهار داشت: در سالروز این سفر، رسانه های باید بیش از گذشته به مسائل این سفر پرداخته و در بازتاب این رخداد مهم تلاش مضاعفی داشته باشند.

نوروزیان با اشاره به اثرات این سفر تاریخی افزود: در حالی وضعیت تخصیص اعتبارات عمرانی از محل سایر منابع استان در سال 92 دچار مشکل شده بود، تزریق اعتبارات سفر رهبری به توسعه شاخص های استان، جانی دوباره بخشید.

وی ضمن قدردانی از مسوولان دستگاه های اجرایی استان که از این فرصت به خوبی استفاده کرده و همه اعتبارات سفر را برای توسعه شاخص های استان جذب کرده اند تصریح کرد: برخی افراد با شایعه پراکنی و بدون ارائه مستندات مطرح کرده اند که مصوبات سفر رهبری در استان برزمین مانده است.

نوروزیان تصریح کرد: بنده اعلام می کنم که علاوه بر جذب اعتبارات سال 92 سفر رهبری، از سوی دفتر ایشان مجددا 700 میلیارد ریال اعتبار به این استان اختصاص داده شد.

وی افزود: به نظر می رسد رسانه های گروهی به رغم تلاشهای انجام شده، به مسائل و رویدادها، و نتایج سفر مقام معظم رهبری به استان نپرداخته اند و شایسته است که در این ایام مبارک و در سالگرد سفر تاریخی رهبری، به خوبی به این رویداد مهم بپردازند.

نوروزیان با بیان اینکه برنامه های متعددی از سوی دستگاههای مختلف فرهنگی برای گرامیداشت سالروز این سفر، برنامه ریزی شده است گفت: برگزاری پیاده روی خانوادگی از بجنورد به سمت پارک تفریحی و گردشگری بش قارداش در روز جمعه 18 مهرماه، پیاده روی عمومی اقشار مختلف از فرودگاه تا مصلی امام خمینی(ره) بجنورد در روز 19 مهر، برپایی نمایشگاه فرهنگی هنری در شهرستان ها و اجرای چندین برنامه فرهنگی هنری را از جمله برنامه های بزرگداشت سفر تاریخی رهبری به استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، رهبر معظم انقلاب 19 مهر سال 91 در میان استقبال بی نظیر مردم خراسان شمالی وارد بجنورد شدند و به مدت 10 روز میهمان مردم این استان بودند.

کد خبر 2380454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha