۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۵

تالارهای میزبان جشنواره تئاتر کودک اعلام شد/ نمایش‌های سیار در همدان

تالارهای میزبان جشنواره تئاتر کودک اعلام شد/ نمایش‌های سیار در همدان

تالارهای اجرای نمایش‌های بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، گروه‌های نمایشی منتخب در بخش‌های داخلی و بین المللی از تاریخ 15 مهر ماه در تالار اصلی و پلاتوی نمایش مجتمع فرهنگی هنری بوعلی، تالار اصلی و پلاتوی نمایش مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی، سالن سینمایی مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی، تالار فجر، تالار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و کانون مهدیه اجرا خواهند داشت.

همچنین اجراهای فضای باز در محوطه مجتمع فرهنگی هنری بوعلی، محوطه تالار فجر و محوطه مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی از 15 مهر ماه آغاز و تا 21 مهر ماه ادامه خواهد داشت.

ساعت اجراها در بخش صحنه‌ای از 10 صبح آغاز شده و تا ساعت 18:30 ادامه خواهد داشت و همچنین نمایش‌های خیابانی نیز در دو نوبت صبح و بعدازظهر در محل‌های یاد شده با حضور گروه‌های منتخب اجرا می‌شود.

نمایشگاه عکس و پوستر نیز در مجتمع فرهنگی هنری بوعلی هر روز از ساعت 10 تا 17 میزبان علاقمندان خواهدبود.

اجرای نمایش های سیار در شهرستان‌های استان همدان

نمایش‌های سیار بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در شهرستان‌های استان همدان از تاریخ 14 مهر ماه تا 20 مهرماه اجرا خواهند شد.

با پیشنهاد استانداری همدان و طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده قرار است تماشاخانه سیار که از سوی ستاد مرکزی و با حمایت اداره کل هنرهای نمایشی و مؤسسه توسعه هنرهای معاصر آماده شده است در شهرهای فامنین، بهار، ولیعصر (دیري)، جورقان، نهاوند، مهاجران و مریانج از 14 تا 20 مهر ماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر به اجرای برنامه بپردازند.

بخشداری، فرمانداری و ادارات فرهنگ و ارشاد شهرستان‌ها در برگزاری این بخش همکاری دارند.

بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان همدان به دبیری پیام دهکردی از ۱۵ مهر ماه مصادف با روز جهانی کودک آغاز و تا ۲۱ مهر ماه هم زمان با عید سعید غدیرخم ادامه دارد.
 

کد خبر 2380845

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha