۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۷:۳۳

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

ناطق‌نوری: ناداوری نبود پنج بوکسور ایران به نیمه نهایی می رسیدند

ناطق‌نوری: ناداوری نبود پنج بوکسور ایران به نیمه نهایی می رسیدند

رئیس فدراسیون بوکس می گوید اگر مشکلات داوری در مسابقات بوکس هفدهمین دوره بازی های آسیایی وجود نداشت پنج ملی پوشان ایران به مرحله نیمه نهایی راه پیدا می کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس در خصوص عملکرد نمایندگان بوکس ایران تا این مرحله بازی های آسیایی اینچئون اظهار کرد: بوکسورهای ما از لحاظ جسارت و تکنیک چیزی از قزاقها کم ندارند ولی متاسفانه ما نفوذ انان در اسیا و جهان را نداریم. صعود سه بوکسور به نیمه نهایی خوب است و اگر مشکلات داوری نبود الان پنج نفر در  مرحله نیمه نهایی بودند.

 وی افزود: دوست دارم هر سه بوکسور ما به نیمه نهایی برسند اما کار دشواری داریم و باید با واقعیت‌ها کنار بیاییم. ما از نظر امکانات در قیاس با رقیبان چیزی نداریم اما با تلاش و غیرت ایزانی تمام تلاش خود را به کار خواهیم برد تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

کد خبر 2381253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha