۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۶:۱۰

شجاعي در گفتگو با مهر:

مقابل نفت چاره‌اي جز برد نداريم/ کارت زردها براي تيم دردسرساز هستند

مقابل نفت چاره‌اي جز برد نداريم/ کارت زردها براي تيم دردسرساز هستند

اصفهان – خبرگزاري مهر: سرپرست تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: مقابل نفت تهران چاره‌اي جز برد نداريم و مي‌رويم که در اين بازي با دست پر به اصفهان باز گرديم.

علي شجاعي در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ديدار تيم‌هاي ذوب‌آهن اصفهان و نفت تهران در هفته يازدهم ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور اظهار داشت: شرايط تيم ما خيلي خوب است زيرا ما تمرينات خوبي را پشت‌سر گذاشته‌ايم و براي ديدار روز پنجشنبه آماده هستيم.

وي افزود: ما روز بعد از ديدار با استقلال با تيم جوانان يک ديدار تدارکاتي برگزار کرده‌ايم و پس از آن، چند روز تمرين کرده و کار با وزنه انجام داده‌ايم و در حال حاضر با آمادگي لازم به مصاف نفت تهران مي‌رويم.

سرپرست تيم ذوب‌آهن اصفهان درباره وضعيت بازيکنان تيمش گفت: ما براي اين بازي مصدومي نداريم اما مهدي رجب‌زاده به دليل محروميت در اين بازي به ميدان نمي‌رود؛ شرايط سينا عشوري نيز مشخص نيست و او وکيل گرفته و به دنبال رفع مشکلات سربازي است.

وي با اشاره به شرايط فني اين ديدار گفت: اين مسابقه يک بازي سخت براي ما به شمار مي‌رود و اگرچه همه بازي‌ها، دشوار هستند اما ديدار با نفت از دشواري خاصي برخوردار بوده زيرا تيم تهراني جايگاه خوبي را ازآن خود کرده و تلاش مي‌کند که بهتر شود.

شجاعي افزود: تيم ما خوب بازي مي‌کند و با توجه به اين مسئله، مي‌توانيم اميدوار باشيم مقابل نفت تهران که اين تيم نيز خوب فوتبال کردن را در دستور کار قرارداده، نتيجه کسب کنيم.

وي اضافه کرد: همه مي‌دانند که در بازي‌هاي قبلي روي اتفاقات فوتبال گل دريافت کرده‌ايم و ما بايد کاري کنيم که اين مشکلات را برطرف کرده و اجازه ندهيم که اين اتفاقات، تأثيري بر کارمان بگذارد.

سرپرست تيم ذوب‌آهن اصفهان درباره کارت زردهاي دريافتي بازيکنان اين تيم در مسابقات گذشته بيان داشت: به هر حال همه بازيکنان براي کادر فني مهم هستند و سرمربي ما روي تک تک بازيکنان و حتي بازيکنان ذخيره، حساب ويژه‌اي باز کرده و بايد کاري کنيم که کمتر کارت زرد دريافت کنند.

کد خبر 2381569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha