۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۸

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

شش‌پری: داوران امتیاز مرا نمی‌دادند/ کره‌ای‌ها خواستند تلافی کنند

شش‌پری: داوران امتیاز مرا نمی‌دادند/ کره‌ای‌ها خواستند تلافی کنند

ملی پوش تکواندوی تیم ملی ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون پس از باخت مقابل نماینده میزبان گفت: من برای برد آمده بودم ولی همه دیدند داوران امتیاز مرا ندادند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، سمانه شش‌پری با اشاره به رقابت خود با تکواندوکار کره‌جنوبی، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: روز اول مسابقات و تتایج آن معادلات کره‌ای‌ها را بهم ریخت، به همین دلیل امروز سعی دارند تا تلافی کنند.

وی در ادامه افزود: من دو بازی اول را خوب شروع کردم و به فکر برد برابر حریف کره‌ای بودم ولی در همان ابتدای مبارزه همه دیدند که داوران امتیاز مرا ندادند و در ادامه حتی به ضربات خطای حریف هم اخطار نمی دادند.

ملی پوش تکواندوی تیم ملی ایران اضافه کرد: من برای برد آمده بودم ولی وقتی برای امتیاز گیری حمله می‌کردم، داور وسط مسابقه را قطع می‌کرد و به حملات خطای حریف توجی نداشت. به هر حال کره‌ای‌ها به طلای تکواندو نیاز دارند.

وی خاطرنشان کرد: آنها حتی در رشته‌ای که روی آن تعصب ندارند، حق کشی می‌کنند چه برسد به تکواندو. به شما قول می‌دهم این نوع داوری‌های ناعادلانه در روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت.

شش‌پری در پایان گفت: من ماه‌ها در اردو تمرین کردم و تنها به طلا فکر می‌کردم ولی داوران کنترل شده قضاوت کردند و نگذاشتند امتیاز واقعی خود را بگیرم.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

کد خبر 2381643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha