۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۷

امامی خبر داد:

روزانه 650 بیمار سرطانی در اصفهان تحت خدمات درمانی و تشخیصی قرار می گیرند

روزانه 650 بیمار سرطانی در اصفهان تحت خدمات درمانی و تشخیصی قرار می گیرند

اصفهان - خبرگزاری مهر: رئیس مرکز آموزشی درمانی سید الشهداء اصفهان گفت: روزانه 650 بیمار سرطانی در این بیمارستان تحت خدمات درمانی و تشخیصی قرار می گیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در توضیح به خبر " گلایه های بیماران سرطانی بیمارستان سید الشهداء اصفهان/ تاخیر 20 ساله در راه اندازی بیمارستان جایگزین" که در خبرگزاری مهر منتشر شد، آورده است:

حمید امامی رئیس مرکز آموزشی درمانی سید الشهداء اصفهان در این خصوص بیان کرد: بیمارستان سید الشهداء اصفهان تنها مرکز تخصصی پیشگیری و درمان سرطان در استان اصفهان بوده و از تجهیزات پزشکی مناسب، نیروی انسانی متعهد و متخصص دانشگاهی برخوردار است و علاوه بر بیماران استان اصفهان، بیماران استان‌های مجاور نیز درمان و روزانه به حداقل 650 بیمار سرطانی خدمات درمانی و تشخیصی ارائه می کنند.

همچنین تجهیزات پزشکی این بیمارستان مطابق با استانداردهای موجود بوده و بخش رادیوتراپی نیز با نظارت مستمر سازمان های نظارتی مرتبط از جمله انرژی اتمی و متخصص فیزیک پزشک فعالیت می کند و این بخش یکی از فعالترین بخش های رادیوتراپی کشور است و روزانه حدود 320 بیمار در این بخش درمان می شوند.

در ضمن ساختمان گسترش بخش رادیوتراپی با همت خیران در حال احداث است و علملیات مکانیکی دستگاه شتاب دهنده خطی oncor درحال انجام است. لازم به ذکر است این دستگاه یکی از پیشرفته ترین دستگاه ای رادیوتراپی است که اکنون در کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار می گیرد و دومین دستگاه نیز خریداری شده که به زودی نصب و راه اندازی خواهد شد.

در ادامه این توضیحات آمده است؛ درمورد راه اندازی بیمارستان امام رضا (ع) هم می توان گفت این بیمارستان با ظرفیت 180 تخت در 15 هزار متر مربع احداث گردید و دارای بخش های داخلی مردان و زنان، جراحی، اطفال، اتاق عمل، داروخانه ورادیولوژی و غیره است و اتاق های یک تخته و دو تخته با رعایت استانداردهای پزشکی برای بیماران سرطانی در نظر گرفته شده و از نظر ابنیه و ساختمان نیز آماده بهره بردرای بوده و با تجهیز کردن کامل این مراکز در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.

به گزارش مهر، با وجود تمام این امکانات اما بیماران از وضعیت کنونی بیمارستان رضایت خاطر ندارند و همراهان بیمار نگران از وضعیت بیمار خود در بیمارستان سید الشهدا هستند.

کد خبر 2381650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha