۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۱

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

حسن بابک: بیابانگرد مردانه جنگید/ کریم‌فر به فریادهای من توجهی نکرد!

حسن بابک: بیابانگرد مردانه جنگید/ کریم‌فر به فریادهای من توجهی نکرد!

مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی گفت: امروز می‌توانستیم سه فینالیست داشته باشیم که به جز افشین بیابانگرد که مردانه جنگید، از سه ملی پوش دیگر راضی نیستیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، حسن بابک پس از عدم راهیابی چهار نماینده ایران در دومین روز از پیکارهای کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی، ضمن بیان مطلب فوق گفت: امروز می‌توانستیم سه فنالیست داشته باشیم اما اینگونه نشد.  یک موقع حریف از شما قوی‌تر است و شما می‌بازید، اما یک موقع حریف ضعیف‌تر است، اما ما کمتر از خودمان کشتی می‌گیریم که واقعا جای توجیه ندارد.

وی افزود: من از مجتبی کریم‌فر ناراحتم، او در کشتی برابر حریف کره‌ای حماقت کرد و هر چه فریاد هم زدم که ضربه به صورت حریف نزند، گوش نکرد.

مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی با توجه به نتایج دور از ذهن روز دوم کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: دلیل کم طلا گرفتن ما در کشتی فرنگی، علاوه بر عملکرد کشتی گیران در روز دوم و حق کشی عبدولی، نداشتن چهار مهره اصلی تیم ملی بود.

بابک همچنین گفت: ما دو نفر را به خاطر مصدومیت در اختیار نداشتیم و حمید سوریان و امید نوروزی هم به دلیل حضور در رقابتهای جهانی شرایط خوبی برای حضور در بازی‌های آسیایی نداشتند.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

کد خبر 2381656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha