۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۱

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

تاجیک: فقط طلای کبدی را می‌خواهیم/ به نام حریفان توجهی نداریم

تاجیک: فقط طلای کبدی را می‌خواهیم/ به نام حریفان توجهی نداریم

ملی‌پوش کبدی ایران گفت: برای اینکه روی سکوی اول بازی‌های آسیایی اینچئون بایستیم، به نام تیم‌ها توجه نمی‌کنیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، هادی تاجیک با اشاره به دیدار کبدی ایران و ژاپن، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: ژاپنی‌ها تیم خوبی بودند اما فاصله زیادی با ما دارند، به همین دلیل بازی راحتی مقابل آنها داشتیم و توانستیم بدون اینکه تحت فشار قرار بگیریم، این تیم را شکست دهیم.

وی ادامه داد: برای رسیدن به فینال فردا با پاکستان بازی داریم. درست است پاکستانی‌ها از تیم‌های همیشه مدعی آسیا هستند، اما ایران برای اینکه روی سکوی اول بازی‌های آسیایی بایستد، به نام تیم‌ها توجه نمی‌کند. برای همین پاکستان در بازی فردا نمی‌تواند برای ما مشکلی ایجاد کند.

ملی‌پوش کبدی ایران با اشاره به دیدار بعدی تیم ملی کبدی با پاکستان تصریح کرد: معتقدم همانطور که امروز ژاپن را راحت بردیم، فردا هم می‌توانیم پاکستان را با اقتدار شکست دهیم و به فینال برویم و به امید خدا مقتدرانه قهرمان شویم.

تاجیک در پایان گفت: این هدفی است که تیم برای رسیدن به آن هم قسم شده است و در دو بازی باقی مانده هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا به آن برسیم.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

کد خبر 2381700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha