۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۴۱

خواجه‌وند مطرح کرد:

چک جدید از اسپانسر می‌گیریم/ سیاست باشگاه تداوم همکاری با اسپانسر است

چک جدید از اسپانسر می‌گیریم/ سیاست باشگاه تداوم همکاری با اسپانسر است

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: در جلسه‌ای که با اسپانسر داشتیم به جمع‌بندی خوبی رسیدیم و تعهد آن به چند فقره چک تبدیل خواهد شد که ظرف مدت کوتاهی به باشگاه تزریق می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی خواجه‌وند در مورد جلسه شب گذشته مسولان باشگاه پرسپولیس با نمایندگان اسپانسر این باشگاه بیان کرد: نشست سه‌شنبه شب که با حضور آقایان، سیاسی، منتقمی و بنده از سوی باشگاه و مسئولان اسپانسر برگزار شد، در خصوص مسائل اسپانسرینگ و به منظور ایجاد تعامل بیشتر بود و جمع‌بندی خوب و موفقی هم در پایان اتفاق افتاد.

وی درباره اینکه آیا بر اساس زمانبندی مبلغ چهار و نیم میلیارد تومان از سوی اسپانسر در اختیار باشگاه قرار گرفته است؟، به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: نیمی از مسائل مورد بحث همین مورد بود و در نهایت توافق شد که چک مربوط به این رقم به چند فقره چک جدید تبدیل شود که امروز با امضای صورتجلسه اقدامات مربوط به آن انجام می‌شود و با تزریق این رقم به باشگاه، اسپانسر نزدیک به نیمی از تعهدات مالی خود را انجام خواهد داد.

عضو حقوقدان هیأت مدیره درباره شایعات مطرح شده پیرامون قطع همکاری باشگاه و اسپانسر گفت: در جلسه شب گذشته که به جمع‌بندی مثبتی رسیدیم و اراده و سیاست باشگاه بر این است که این همکاری استمرار داشته باشد.

کد خبر 2381838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha