۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۲۰

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

خدابخشی: خوشحالم دل مردم را شاد کردم/ هدف بعدی‌ام المپیک برزیل است

خدابخشی: خوشحالم دل مردم را شاد کردم/ هدف بعدی‌ام المپیک برزیل است

تکواندوکار وزن 80- کیلوگرم ایران بعد از کسب طلای بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: خوشحالم با این طلا دل مردم ایران شاد شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، مهدی خدابخشی پس از کسب مدال طلای بازی های آسیایی ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: برای کسب این طلا ماه‌ها در اردو بودم و تمرینات بسیار سختی را انجام دادم. تمام تمرکزم روی کسب مدال بود و خدا را شکر با خوش رنگ‌ترین مدال کارم را به پایان رساندم و از این که دل یک ملت شاد شد من هم خوشحالم.

وی افزود: سطح برگزاری بازی‌های آسیایی کمتر از مسابقات جهانی نیست و حریفان قدرتمندانه ظاهر شدند و هیچکس از پیش بازنده نیست. همه آمده‌اند که بهترین نتیجه‌ را بگیرند.

تکواندوکار وزن 80- کیلوگرم ایران با تاکید بر این که برای هر مبارزه تاکتیک ویژه‌ای داشت، گفت: سطح مسابقات آنقدر بالا بود که برای هر مسابقه یک شگرد و تاکتیک خاص را باید در نظر می‌گرفتم. مربیان فیلم رقبایم را آنالیز می‌کردند و بهترین راه مبارزه با آنها را به من گوشزد می‌کردند. کمک آنها بود که بدانم با هر حریفی چگونه مبارزه کنم.

خدابخشی همچنین گفت: هدف بعدی‌ام حضور در بازی‌های المپیک ریو است و برای رسیدن به این هدف تمام تلاش خود را انجام می‌دهم.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

کد خبر 2381840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha