۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۶:۰۲

صفری در گفتگو با مهر:

راههای مواصلاتی کوزران پایین تر از استانداردهای روز است/ کشته شدن 7 نفر در تصادفات جاده ای

راههای مواصلاتی کوزران پایین تر از استانداردهای روز است/ کشته شدن 7 نفر در تصادفات جاده ای

کوزران ـ خبرگزاری مهر: بخشدار کوزران گفت: راههای مواصلاتی کوزران از استانداردهای بسیار پایینی برخوردار است و از مسئولان ارشد استانی دارخواست داریم برای کاهش میزان تلفات در این جاده ها اقدامات لازم و ضروری را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، غیر استاندارد بودن جاده های بخش کوزران و سنجابی عصر سه شنبه این هفته دوباره حادثه آفرین شد.

احمد صفری، بخشدار کوزران در گفتگو با خبرنگار مهر با تایید وضعیت نابسامان راههای مواصلاتی در این منطقه، گفت: متاسفانه هر ساله شاهد تصادفات دلخراش بسیاری در این منطقه هستیم که هنوز مسئولان به عمق این فاجعه پی نبرده اند.

صفری بیان داشت: سال گذشته در جاده های کوزران بیش از 7 کشته و دهها زخمی داشته ایم که این آمار به هیچ وجه قابل قبول نیست و مسئولان ذیربط باید هرچه سریعتر به این وضعیت رسیدگی کنند.

بخشدار کوزران در ادامه با اشاره به تصادف روز گذشته (عصر سه سه شنبه) در مسیر کوزران به چهارزبر، تاکید کرد: عصر دیروز سه شنبه در برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با نیسان متاسفانه دو نفر در دم جان خود را از دست داده اند.

وی افزود: در این حادثه یک نفر دیگر به شدت زخمی شده که حال عمومی وی نامساعد اعلام شده است.

بخشدار کوزران با اشاره به اینکه این حوادث می تواند زیانهای مالی و جانی جبران ناپذیری برای مردم منطقه داشته باشد از مسئولان اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خواستار بررسی وضعیت اسفبار راههای مواصلاتی در این منطقه شد.

صفری در ادامه با تاکید بر اینکه این بخش و منطقه برای توسعه همه جانبه نیازمند زیرساختهای استاندارد همانند راههای مواصلاتی استاندارد است، گفت: متاسفانه بارها با مسئولان ذیربط در این باره گفتگویی صورت گرفته است ولی بازهم دیده می شود که راههای مواصلاتی که به نوعی شریان اصلی این منطقه با دیگر نقاط استان کرمانشاه محسوب می شوند، از نظر کیفیت در پایین ترین حد استاندارد قرار دارند و هر روز شاهد خسارت های بی شماری از حیث مالی و جانی در این منطقه هستیم.

بخشدار کوزران در ادامه با اشاره به پتانسیل های خوب این منطقه در بحث اقتصادی و فرهنگی تاکید کرد: بسیاری از چهره های فرهنگی و اقتصادی در این منطقه رشد و نمو پیدا کرده اند و اگر دولت بتواند بسترهای توسعه در کوزران را مهیا کند، بی شک بسیاری از مشکلات مردمان به ویژه جوانان این منطقه حل خواهد شد.

صفری تصریح کرد: از استاندار و معاونین ایشان به نمایندگی از مردم فهیم کوزران و منطقه درخواست داریم که هرچه سریعتر در رفع مشکلات مردم این بخش تلاش داشته باشند تا شاهد کاهش روند مهاجرت از کوزران به کرمانشاه باشیم.

کد خبر 2381859

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha