۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۵۱

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

مقانلو: خوشحالم که روسفید شدیم/ مردانی با ناداوری به مدال نرسید

مقانلو: خوشحالم که روسفید شدیم/ مردانی با ناداوری به مدال نرسید

سرمربی تیم ملی تکواندو ایران با ابراز خوشحالی از طلای خدابخشی در بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی گفت: معتقدم اگر در دیدار سجاد مردانی ناداوری صورت نمی‌گرفت، وی نیز روی سکو می‌رفت.

به گزارش خبرگار اعزامی مهر به اینچئون، بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: شعار در اردو تیم ملی تمرین و همدلی بود و خوشحالم که ملی پوشان تا اینجای کار ما را پیش مردم عزیز ایران رو سفید کردند، مردمی که همیشه دعای خیرشان بدرقه راه ما بوده و قوت قلب ما هستند.

وی خاطرنشان کرد: البته معتقدم به غیر از طلای ارزشمند خدابخشی امروز باید مردانی دیگر نماینده ما نیز روی سکو میرفت که ناداوری مانع از تحفق این امر شد اما به هر حال همه در اردو زحمت کشیدند.

سرمربی تیم ملی تکواندو ایران افزود: ما همه یک تیم هستیم و خوشحالم که مدال طلای دیگری به کاوران ورزشی ایران اضافه شد و بدون تردید در روزهای باقی مانده نیز تکواندو کاران ما بر روی سکو خواهند رفت.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

کد خبر 2381876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha