۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۵:۰۶

قادری در گفتگو با مهر:

جوانگرایی تیم بسکتبال نادر شیمی آینده بسکتبال بانوان قم را تضمین می‌کند

جوانگرایی  تیم بسکتبال نادر شیمی آینده بسکتبال بانوان قم را تضمین می‌کند

قم - خبرگزاری مهر: سرپرست تیم بسکتبال نادرشیمی قم با بیان اینکه این تیم از سال آینده تیمی مدعی در لیگ بسکتبال بانوان کشور است گفت: جوانگرایی نادر شیمی قم، آینده بسکتبال بانوان این استان را تضمین می‌کند.

خدیجه قادری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره عملکرد تیم نادر شیمی قم در دور برگشت مسابقات بسکتبال بانوان کشور اظهار داشت: در دور برگشت و با توجه به بهره‌مندی از امتیاز میزبانی نتایج خوبی گرفتیم اگر در دیدار برابر مهر کرج با یک پرتاب ۳ امتیازی مغلوب نمی‌شدیم حتی همراه با نماینده تهران، بخت اول صعود از گروه محسوب می‌شدیم.

وی گفت: با توجه به خصوصیات تیم نادر شیمی و نخستین حضورش در لیگ بسکتبال بانوان کشور و کیفیت فنی این تیم در مسابقات دور رفت، می‌توان گفت عملکرد بانوان بسکتبالیست قم فرا‌تر از حد انتظار بود و در دور برگشت نیز با توجه به تجربیات دور رفت و تقویت تیم نتایج فوق العاده‌ای به دست آوردیم.

سرپرست تیم بسکتبال نادرشیمی قم افزود: در دور برگشت در حالی فولاد مشهد را شکست دادیم که در بازی رفت برابر این تیم مغلوب شده بودیم یا در مسابقه رفت با پالایش نفت آبادان با اختلاف حداقلی پیروز شدیم اما در دور برگشت ۲ برابر حریف امتیاز کسب کردیم و در مسابقه با البرز هم تیم بر‌تر میدان بودیم و همه این‌ها نشان می‌دهد که در دور برگشت تیمی به مراتب بهتر و با کیفیت‌تر بوده‌ایم.

قادری عنوان کرد: با وجود اینکه یک بازی با تیم بسکتبال عباسی تهران در پیش داریم اما دو تیم عباسی تهران و مهر البرز جدی‌ترین مدعیان صعود از گروه هستند و امید چندانی به صعود نداریم گرچه عملکرد تیم راضی کننده بوده است و نشان می‌دهد در فصل آینده تیم قدرتمند‌تر و باتجربه تری در اختیار داریم.

وی بیان کرد: تیم بسیار جوانی را راهی مسابقات کرده‌ایم چنان که ۳ بازیکن دانش آموز در ترکیب تیم ما حضور دارند و ۲ بازیکن به تازگی دوره متوسطه را پشت سر گذاشته‌اند و مسن‌ترین بازیکن تیم ما تنها ۲۵ سال سن دارد و این، نشان دهنده این است که می‌توانیم روی این نفرات در سال‌های آینده حساب باز کنیم گرچه پایین بودن میانگین سنی سبب افت تجربه تیم ما شده که به مرور شرایط تجربی تیم بهتر می‌شود.

سرپرست تیم بسکتبال نادرشیمی قم با اشاره به میانگین سنی پایین بازیکنان تیم نادرشیمی قم خاطرنشان کرد: جوانگرایی نادر شیمی قم، آینده بسکتبال بانوان قم را تضمین می‌کند زیرا این جوانگرایی در تیم‌های دیگر در این حد دیده نمی‌شود و هرچه بتوانیم بازیکنان جوان بیشتری را وارد بسکتبال کنیم امیدواری بیشتری به آینده بسکتبال قم پدید می‌آید.

کد خبر 2381895

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha