۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۶:۰۵

سروستانی:

مراسمات اعیاد و شهادات با محوریت مردم برگزار شوند

مراسمات اعیاد و شهادات با محوریت مردم برگزار شوند

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مراسمات اعیاد و شهادات با محوریت مردم برگزار شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی ظهر چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های دینی استان بوشهر اظهار داشت: در آستانه عید مبارک قربان و غدیر و روز عرفه قرار داریم و لازم است که برنامه‌ریزی مناسبی برای برگزاری برنامه‌های مناسب در این ایام داشته باشیم.

وی بر لزوم برگزاری مراسم‌های اعیاد و شهادات با محوریت مردم تاکید کرد و ادامه داد: باید توجه ویژه‌ای به مردم برای برگزاری این برنامه‌ها صورت بگیرد تا شاهد اجرای مناسب‌تر این برنامه‌ها باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در ادامه خاطرنشان ساخت: دستگاه های دولتی باید کار هدایت حمایت و تغذیه فکری مراسم را عهده دار باشند و اجرای مراسم ها با محوریت مردم انجام شود.

وی بر لزوم تبیین ابعاد مختلف غدیر تاکید کرد و بیان داشت:‌ همه با دلسوزی دغدغه توجه به اصل ولایت، غدیر و اعتقادات پاک شیعه دارند و در این زمینه مسئولیت مهمی بر دوش علما است.

حجت‌الاسلام سروستانی تصریح کرد: برنامه‌ریزی مناسب برای عید غدیر و عید قربان انجام شده است و امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌ها شاهد برگزاری هر چه بهر این برنامه‌ها باشیم.

معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز در این نشست  ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های تبلیغات اسلامی بوشهر در ایام ولایت و امامت ستاد شئون فرهنگی را محور سیاستگذاری راهبردهای فرهنگی عنوان کرد

 حجت الاسلام سیدعلی پناه محمودنیا اظهار داشت: باید تلاش شود تا برنامه‌هایی متناسب با فرهنگ غدیر در نقاط مختلف برگزار شود و مردم به خوبی با این واقعه آشنا شوند و فرهنگ ان را درک کنند.

کد خبر 2381974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha